  • 21. Data: 2011-01-12 13:39:22
    Temat: Re: Radio
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-01-12 09:34, mz pisze:
    > Jakie jest wasze zdanie, jakie macie radia w swoich autach ?

    Pewnie mnie zjadą za polecanie czegoś takiego ale ostatnio kupiłem
    wynalazek Manty, model rs-4501 http://tiny.pl/hcc16, założenie "byle by
    grało", jakość dźwięku mnie pozytywnie zaskoczyła, gra naprawdę dobrze.
    W aucie są jakieś tanie głośniki Pionieera z tweeterami. Gra z pendriva
    i karty sd, nie ma cd.

    W innym aucie siedzi Sony cdx-gt300 http://tiny.pl/hccjq, jako nowe
    kosztowało dużo więcej niż Manta a jakoś nie gra specjalnie lepiej,
    głośniki Magnat z tweeterami.

    Trzeci zestaw to Sony cdx-gt610 http://tiny.pl/hccjc, głośniki fabryczne
    bez tweeterów, pomimo, że radio najdroższe z trójki to zestaw gra
    zdecydowanie najgorzej.

    Manta oczywiście ma gorszej jakości plastik niż Sony.

    Zaznaczam, że nie jestem audiofilem.

    --
    kamil d

  • 22. Data: 2011-01-12 13:39:26
    Od: z <z...@g...pl>

    Mateusz pisze:
    > Jak już mówimy o jakości, to mp3 o ile się nie mylę to kompresja
    > stratna.
    Ale my tu mówimy o słuchaniu w samochodzie i (raczej standardowych
    głośnikach) 99% ludzi nie zauważy w tych warunkach różnicy między wave a
    porządnym mp3.

    PS. Mnie w dodatku obciąża dodatkowo zakup maskownicy i przelotki
    (Almera N16)

  • 23. Data: 2011-01-12 13:42:17
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-01-12 13:33:45 Waldek Godel

    > Przecież już to robisz od dłuższego czasu... :-PPPPPP

    Ale nie tak perfidnie jak mam zamiar. ;)

    A poważnie, to mam parę sztuk do nietypowych aut
    (np. merc/smart i bmw) ale nie chce mi się zbytnio
    zapinać po forach. ;)

    > A oprócz tego - jak już pisałem - jest tańsze rozwiązanie.
    > Ja mam takie coś:

    W większości przypadków takie wyjście AUX da się to zrobić "na krótko".
    Trzeba tylko piny zmieniarki rozszyfrować. W przypadku Mazdy6 FL trzeba
    jeno zewrzeć dwa piny we wtyczce (aktywacja portu/przycisku na radiu) i
    podpiąć się pod R/L/M. Po druciarsku koszt 5 zł. :)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 24. Data: 2011-01-12 13:44:07
    Od: z <z...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > A oprócz tego - jak już pisałem - jest tańsze rozwiązanie.

    A do nissana? kurde nie widzę :-(

  • 25. Data: 2011-01-12 13:52:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 13:44:07 +0100, z napisał(a):

    > A do nissana? kurde nie widzę :-(

    U jankesów:
    http://cgi.ebay.com/PAC-uPAC-NIS2-NISSAN-iPOD-iPHONE
    -AUX-INPUT-INTERFACE-/200555689299?pt=Other_MP3_Play
    er_Accessories&hash=item2eb20cf553
    ale cena chora...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 26. Data: 2011-01-12 13:59:32
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    W dniu 11-01-12 12:06, krzysiek82 pisze:

    > a co ja mam powiedzieć, mam clariona za 700zł i syf straszny ta marka
    > obniżyła poziom w ostatnim czasie lub przeniosła jakość do wyższego
    > pułapu cenowego. Gdy głośność ustawiona jest prawie na minimum głośniej
    > słychać szumy z końcówki mocy niż muzykę. Ale na JVC i Blaupunktach się
    > nie przejechałem. Alpine też będzie ok ale nie wiem czy za 300zł auto
    > wątku coś kupi.

    Najprostszy model Alpine to chyba 111 RM z USB + iPod - z tym że kabel
    trzeba sobie dokupić. Po kradzieży oryginalnego radia Becker-a mialem
    jakiegoś złoma przez chwilę i nie chciałem złodziejom finansować
    następnego radia. Synek niestety włożył monetę w slot i spaliło się
    radio. Zacząlem szukać więc jakiegoś dobrego i taniego radia. Mialem na
    oku Pioniera 2220UB ale jak posluchałem jak brzmi Pionier, Kenwood i
    Alpine na tych samych głośnikach kupiłem droższe Alpine. Ponoć dobre
    Pionieer jest dobry tylko w wyższych modelach. Brzmienie weryfikowałem
    na swojej płycie z muzyką i na swoich przyniesionych MP3

    pozdr
    rafal

  • 27. Data: 2011-01-12 14:16:41
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 12 Sty, 11:31, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Opla niestety nie ma na liście:

    W starszych oplach (np. Vectra B) jedyne chyba wyjscie, poza wymiana
    radia to dolutowanie AUX-Line IN bezposrednio na plytce radia,
    niestety.

    pozdr
    AA

  • 28. Data: 2011-01-12 14:22:07
    Od: z <z...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > U jankesów:
    > http://cgi.ebay.com/PAC-uPAC-NIS2-NISSAN-iPOD-iPHONE
    -AUX-INPUT-INTERFACE-/200555689299?pt=Other_MP3_Play
    er_Accessories&hash=item2eb20cf553
    > ale cena chora...

    Popatrzę taki sposób. Lutownica w zasięgu ręki tylko radio nowsze :-)
    http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/65565-jak
    -zrobic-aux-line-in-w-naszych-radiach-clarion-pn-167
    5/

  • 29. Data: 2011-01-12 14:37:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 03:59:06 -0800 (PST), Mateusz wrote:
    >Jak już mówimy o jakości, to mp3 o ile się nie mylę to kompresja
    >stratna.

    Stratna. Co nie znaczy ze zauwazalnie stratna, albo odczuwalnie
    stratna. Szczegolnie w samochodzie w czasie jazdy.

    J.

  • 30. Data: 2011-01-12 14:40:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 13:34:05 +0100, Michał Gut wrote:
    >co do postu jf - jvc to nie marka ulubiona a sprawdzona-dlatego jest
    >ponownie to samo.
    >co do tego ze szumy sa kryte przez otoczenie - prosze bardzo ale ja na
    >postoju tez nie zauwazam szumow. moze mam gowniany sluch ale z jakosci
    >dzwieku jestem zadowolony. glosniki mam takie sredniawe

    Nie, ja mam na mysli ze szumy i inne zaklocenia maskuja
    niedoskonalosci toru audio. No i znieksztalcenia w samych glosnikach i
    kabinie tez maskuja inne niedoskonalosci.

    J.