  • 11. Data: 2019-12-31 18:15:38
    Temat: Re: Radio FM
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-31 o 17:51, PeJot pisze:

    > Trójka jak najbardziej jest, poczekaj aż program samodzielnie ściągnie
    > listę stacji.

    Jest dwójka, czwórka. Co miało pobrać pobrało.
    Na stronie napisane "Stations database automatically updated evry 7 days"

    > W ogóle jeżeli chodzi o popularne stacje FM, to najczęściej można je
    > słuchać przez ich stronę www. Właśnie tak odpaliłem PR3 tu:
    >
    > https://www.polskieradio.pl/9,Trojka
    >
    > oraz w radiosure i z *jakichś przyczyn* jest przesunięcie czasowe.

    Przejrzałem stacje polskie, przejrzałem z filtrem pr3, trojka, trójka.
    itp i nie znalazłem.

    Ale to szczegół, myślę, że to (radiosure) będzie dobrym rozwiązaniem.
    No chyba, że jest coś podobnego z możliwością dodania strumienia.

    Robert

  • 12. Data: 2019-12-31 18:26:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-31 o 17:13, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Na stronie http://radiofm-online.com jest lista polskich stacji radiowych
    > FM nadających w internecie.
    > Są tam adresy strumieni około stu stacji, które można odtwarzać w różnych
    > odtwarzaczach multimedialnych, np.
    > - w Media Player Classic wybierasz opcję "Otwórz plik" i wklejasz adres;
    > - w VLC wybierasz opcję ,,Otwórz strumień" i wklejasz adres.
    >
    > Odtwarzacze te obsługują też wiersz poleceń, więc można porobić skróty
    > bezpośrednio do konkretnych stacji, np. Trójka w VLC może mieć wywołanie:
> [...]

    A jak z tego wyciągnąć strumień?
    http://fm.tuba.pl/play/140/2/radio-pogoda-warszawa?a
    ppId=04

    Robert

  • 13. Data: 2019-12-31 18:27:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Szkoda, że samemu nie można dodać źródła.
    Można!
    PPM i jest menu.

    Robert

  • 14. Data: 2019-12-31 18:30:17
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Jest dwójka, czwórka. Co miało pobrać pobrało.
    > Na stronie napisane "Stations database automatically updated evry 7 days"

    Dziwne, właśnie słucham PR3 na radiosure i przydałby się taki adblocker :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 15. Data: 2019-12-31 18:34:16
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2019-12-31 o 18:30, PeJot pisze:

    > Dziwne, właśnie słucham PR3 na radiosure i przydałby się taki adblocker :)

    Aha, tu nazywa się toto Polskie Radio - Trójka. Po wpisaniu w okno
    wyszukiwarki, radiosure znajduje.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 16. Data: 2019-12-31 19:08:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-31 o 18:34, PeJot pisze:

    > Aha, tu nazywa się toto Polskie Radio - Trójka. Po wpisaniu w okno
    > wyszukiwarki, radiosure znajduje.

    No pojawiło się. Nie było na 100%.
    Ale to nie ważne, program chyba spełnia wszystkie założenia. :-)

    Robert

  • 17. Data: 2019-12-31 21:43:59
    Od: z <...@...pl>

    > Można!
    > PPM i jest menu.
    >
    > Robert

    W myszce logitecha mam zawsze ustawione dodatkowe przyciski na "ciszej"
    "głośniej"

  • 18. Data: 2019-12-31 22:46:40
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    > pomyślałem, że radio w kompie, ale obsługa musi być prosta. Typu
    > wysuwane okienko w tray-u z listą stacji i głośnością radia.
    Gdy używałem jeszcze Windowsa, to używałem Screamer Radio. Jest w trayu
    i po kliknięciu na ikonę można zmieniać stacje spośród tych, które
    dodaliśmy.
    https://www.screamer-radio.com/download/ (używałem starszej wersji, tej
    na dole strony).

    Na Linuxie używam teraz Radio Tray Lite, wcześniej RadioTray.

  • 19. Data: 2019-12-31 23:25:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-31 o 22:46, mrvtktjv pisze:
> [...]
    > na dole strony).
    >
    > Na Linuxie używam teraz Radio Tray Lite, wcześniej RadioTray.

    Graficznie ciekawszy od radiosure, ale np. trójka nie działa. W
    radiosure przy stacji jest wybór (jeżeli są) innych źródeł.

    Robert

  • 20. Data: 2020-01-01 00:16:22

    Pytanie:
    Czy któraś z tych aplikacji potrafi nagrywać, przewijać więcej niż 30
    minut? tak z 5 godzin bym wolał.
    Często używam na Androidzie TuneIn. Tam jest tylko 30 minut bufora.

    Na pececie Aimp nagrywa ale nie przewija.