eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • X-Received: by 10.157.52.205 with SMTP id t13mr2248550otd.8.1476707922887; Mon, 17
    Oct 2016 05:38:42 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.52.205 with SMTP id t13mr2248550otd.8.1476707922887; Mon, 17
    Oct 2016 05:38:42 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!e187no1313
    692itc.0!news-out.google.com!w143ni847itb.0!nntp.google.com!66no264486itl.0!pos
    tnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Mon, 17 Oct 2016 05:38:42 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <580332c6$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=178.43.243.97;
    posting-account=ypgb7AoAAACQwxy3NtzPrHG4PAQHUdP6
    NNTP-Posting-Host: 178.43.243.97
    References: <580332c6$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re:
    From: Ircys <i...@p...pl>
    Injection-Date: Mon, 17 Oct 2016 12:38:42 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239288
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 16 października 2016 09:56:55 UTC+2 użytkownik Ewa napisał:
    > Witam
    >
    > Parę dni temu mój telefon stacjonarny został zmieniony na
    > internetowy VoIP (w Orange).
    > Od tego momentu nie można się nagrywać na pocztę głosową.
    > Poczta działa, bo odpowiada, że nie ma wiadomości, ale gdy
    > dzwonię na próbę na własny numer, to sygnał jest do momentu
    > rozłączenia się przeze mnie. Poprzednio po 5 sygnałach włączała
    > się poczta głosowa ze standardowym tekstem.
    > Weszłam w ustawienia i wybrałam standardowe nagranie,
    > ale to niczego nie zmieniło.
    > Szukałam na stronie Orange, ale informacje tam zawarte, chociaż
    > niby mają dotyczyć VoIP, tak naprawdę dotyczą ustawień na komórce,
    > np. każą się łączyć z numerem *501.
    >
    > Co powinnam zrobić?
    >
    > I jeszcze jedno, gdy to już będzie działało, to czy mogę zmienić
    > czas lub ilość sygnałów w oczekiwaniu na włączenie się poczty
    > głosowej?

    http://tinyurl.com/hx2mhmb

    Cytat:

    "Aby włączyć usługę wystarczy, że zadzwonisz pod bezpłatny numer 19555.

    Jeśli od razu chcesz w pełni korzystać z usługi, ustaw przekierowanie połączeń na
    numer poczty głosowej.
    Wystarczy, że po podniesieniu słuchawki na klawiaturze Twojego telefonu wybierzesz
    kody:

    *67*19555# przekierowanie połączeń na numer poczty głosowej przy zajętości, np.
    wtedy, gdy rozmawiasz przez telefon.
    Żeby zdjąć przekierowanie podnieś słuchawkę i wybierz kod: #67#

    *61*19555# przekierowanie połączeń na numer poczty głosowej zawsze wtedy, gdy nie
    możesz odebrać telefonu np. gdy przebywasz poza domem.
    Żeby zdjąć przekierowanie podnieś słuchawkę i wybierz kod: #61#

    *21*19555# natychmiastowe przekierowanie połączeń na numer poczty głosowej.
    Żeby zdjąć przekierowanie podnieś słuchawkę i wybierz kod: #21# ,
    Ustawienie przekierowań do Poczty Głosowej jest całkowicie bezpłatne."

    Ircys

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: