    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 116 praw jazdy odebranych jednego dnia w godzinach 6-22
    Date: Fri, 20 Apr 2018 17:28:45 +0200

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >https://www.bankier.pl/wiadomosc/Policjanci-zatrzym
    ali-116-praw-jazdy-w-wyniku-ogolnoeuropejskiej-akcji
    -konroli-predkosci-4104133.html
    >Kaskadowa kontrola polega na tym, że na tej samej drodze jest kilka
    >patroli kontrolujących prędkość. To ma sens, bo lubiący za szybką
    >jazdę mają tendencję do dociskania gazu zaraz po minięciu patrolu
    >myśląc, że jak już był, to znaczy, że dalej już nie będzie.

    "Dla porównania we wtorek, kiedy kontrole odbywały się normalnie,
    policjanci w całej Polsce zatrzymali 58 dokumentów."

    Dzieki kaskadzie mieli dwa razy wieksza "skutecznosc",
    czy tym tym razem mieli dwa razy wiecej patroli ... a w nastepne dni
    dwa razy mniej :-)
    Zaraz - akcja byla w poniedzialek, nastepny dzien to byl wtorek :-)

    "Podczas kaskadowych pomiarów prędkości policjanci skontrolowali ponad
    22 tys. kierowców, prędkość przekroczyło ponad 11 tys. z nich; "

    22 tys razy nacisneli spust radaru, czy 11 tys kierowcow zatrzymano i
    skontrolowano bez wyraznego powodu ?

    "W poniedziałek polska policja uczestniczyła w działaniach
    kontrolno-prewencyjnych w ramach akcji "Kaskadowy pomiar prędkości",
    która została przeprowadzona we wszystkich państwach Unii
    Europejskiej. Działania były prowadzone w godzinach 6 - 22,
    koordynowała je Europejska Organizacja Policji Ruchu Drogowego
    TISPOL."

    Cos mi sie kojarzy ... Blitz-Marathon ...

    J.