    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 116 praw jazdy odebranych jednego dnia w godzinach 6-22
    Date: Fri, 20 Apr 2018 22:40:15 +0200

    W dniu 2018-04-20 o 15:58, Poldek pisze:

    > Kaskadowa kontrola polega na tym, że na tej samej drodze jest kilka
    > patroli kontrolujących prędkość. To ma sens, bo lubiący za szybką jazdę
    > mają tendencję do dociskania gazu zaraz po minięciu patrolu myśląc, że
    > jak już był, to znaczy, że dalej już nie będzie.

    Z jednej strony 50km/h w mieście to faktycznie dużo za dużo. Jeśli
    skupiać się wyłącznie na takich piratach to ok. Jeżdżę szybko, nie
    przepisowo w tym sensie a mimo to nierzadko ktoś mnie wyprzedza z dużą
    różnicą prędkości.

    Nie wspomniano co zrobiono w przypadku przekraczających prędkość rzędu
    70/50 - pewnie też im też dokopali. Ciekawe jest to, że policja ma
    gdzieś wszelkie inne wykroczenia jak brak kierunkowskazu prawego na
    rondzie lub włączanie na nim lewego. Na byle rondzie co kilka sekund
    można namierzyć delikwenta i zarobić kasę (200zł). Mimo to olewają to -
    nie rozumiem czemu.

    Druga sprawa - czy policja widząc gościa jadącego prawym pasem w mieście
    70/50 zatrzymała jadącego w tym czasie lewym pasem 40/50?, Przypuszczam,
    że nie było takiego przypadku. Policja ma jobla na puncie przekraczania
    dozwolonej prędkości. Mają gdzieś wszystko inne. Wkurza mnie sytuacja
    np. gdy ktoś ciągnie lewym pasem na ekspresówce a inni wyprzedzają go z
    prawej trąbiąc.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek