    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: 3 fazy zdaniem ekscentryka
    Date: Thu, 27 Apr 2017 21:02:23 +0200

    On 4/27/2017 8:13 PM, Marek S wrote:
    > Czy zrozumieliście o co może chodzić autorowi tego bloga?

    Nie słyszał o liczbach zespolonych więc jak typowy tumanista tłumaczy
    wszystko na chłoski rozum. Współczesna szkoła zamiast pokory wtłacza do
    głowy pewnośc siebie, wiedza jest bez znaczenia. Produkuje to takich
    miszczuf którzy naprawdę wydaje się ze świat łatwo opisać jak się zna
    dodawanie. Miałem kiedyś na warsztatach szkolnych miaczka z podobnym
    podejściem: wszyscy idioci, ja wiem lepiej jak działa prąd. U niego, na
    ten przykład, elektrony zapi... z prędkością światła w drutach, a czasem
    szybciej jak elektrownia dała więcej prądu. Przypuszczam że mu się
    zmarło z poczuciem niespełnionej misji zmiany świata.