  • 241. Data: 2014-01-02 16:20:22
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:la3jb3$c7u$...@n...news.atman.pl...

    > Prawo Rzymskie opierało się na jasnych zasadach - przestępca jest tylko
    > wtedy gdy i jest ktoś poszkodowany. Tobie jak widzę marzy się zakładanie
    > innym na mordę kagańca i prowadzenie na smyczy.

    Jeśli po dobroci się nie da - to i owszem.

  • 242. Data: 2014-01-02 16:22:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 02 Jan 2014 16:15:43 +0100 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup
    .0.0.1...

    > Nawet z policyjnymi tak nie ma.

    ten za kilkadziesiąt złotych to możesz sobie wsadzić. i nie w usta tylko
    w drugi koniec.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 243. Data: 2014-01-02 17:07:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello KS,

    [...]

    > Standardem jest jazda na późnym pomarańczowym i często na czerwonym.

    Często się nie da inaczej skręcić w lewo...

    > +20 w mieście i + 20-40km/h po za miastem to tez standard.

    Jak się stawia 30 w mieście i 110 na A4, to czemu się dziwisz?

    > Wyprzedzanie na ciągłej i podwójnej to tak powszechny element ze to
    > nikogo nie bulwersuje.

    Mnie bulwersuje malowanie podwójnych ciągłych na długich prostych.

    > Dla czego ten Polak za granicą jeździ jak potulny baranek?

    Dlatego, że za granicą nie dostanie mandatu kredytowego.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 244. Data: 2014-01-02 17:13:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Mnie bulwersuje malowanie podwójnych ciągłych na długich prostych.

    No ja sie zszokowalem na Jadranskiej Magistrali, winkiel, zero widocznosci
    a tu zdjecie zakazu wyprzedzania i przerywana ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 245. Data: 2014-01-02 17:41:26
    Temat: Skutki jazdy po alkoholu [było: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku]
    Od: Pawel Mojski <p...@p...net>

    Witam Panowie;

    Przeczytałem większość tego wątku (nie sposób całego gdyż ten cały czas
    się rozwija) i postanowiłem dołożyć do tego swoje 2 słowa gdyż dochodzę
    do wniosku że większość z Was nie wie o czym pisze.
    Otóż jestem osobą która dwukrotnie w swoim życiu została zatrzymana za
    jazdę pod wpływem - za pierwszym razem miałem 0.7 mg/dm3 za drugim
    0.5mg/dm3. Na dzień dzisiejszy posiadam ważne prawo jazdy i jestem
    normalnym użytkownikiem drogi.
    Chciałbym zauważyć że za pierwszym i drugim razem jechałem pijany jak
    stodoła, zostałem zatrzymany przez policję, ukarany przez sąd zakazem
    prowadzenia pojazdów mechanicznych i grzywną. Raz 3600pln a za drugim
    razem 2400pln (to było 8-10 lat temu, inna wartość pieniądza).
    Zostałem również ukarany karą więzienia w zawieszeniu.
    Po moich nie koniecznie przyjemnych przygodach które przytrafiły mi się
    będąc młodym do dnia dzisiejszego ponoszę tego głębokie konsekwencje.
    Mimo że od ostatniego (wg. polskich przepisów) "zatarcia kary" minęło
    ponad 3 lata do dzisiaj pierwszą informacją którą otrzymuje Pan
    Policjant w momencie kontroli drogowej to że prowadziłem będąc pijanym.
    Kary które mnie dotknęły nie były małe, abstrahując od kary w
    zawieszeniu która uniemożliwiała mi uzyskanie zaświadczenia o
    niekaralności co skutkowało brakiem awansu, poprzez brak możliwości
    jazdy samochodem na ciężkich karach finansowych dla mojej rodziny
    kończąc. Nie chcę tutaj żalić się jak to bardzo źle potraktował mnie
    wymiar sprawiedliwości, gdyż w trzeźwej ocenie przyznaje że absolutnie
    na nie zasłużyłem, chciałem po prostu stwierdzić że wg. mojej opinii
    aktualne kary przewidziane w kodeksie karnym i ich egzekwowanie
    zwyczajnie wystarcza aby powstrzymać mnie przed kolejną taką próbą.
    Idąc dalej, życzę powodzenia każdemu kto zapragnie odzyskać prawo-jazdy
    (uprawnienia wracają automagicznie po okresie kary) po jeździe po
    alkoholu. Wymaga to badań w WOMP (Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy)
    których zakończenie wynikiem pozytywnym można równać do samego zdania
    egzaminu, a po badaniach trzeba również go zdać.
    Tak czy siak, z autopsji wiem że żadne konsekwencje utracenia prawa
    jazdy w żaden sposób nie wpływają na pijanego kierowcę gdy w stanie
    upojenia podejmuje decyzje o prowadzeniu auta.
    Podkreślę jeszcze raz, byłem raz zatrzymany po pijaku, raz utraciłem
    prawo jazdy, zostałem ciężko ukarany zarówno finansowo jak i karnie, a
    mimo wszystko, znając konsekwencje, będąc w pijackim amoku po raz
    kolejny podjąłem decyzję o prowadzeniu pojazdu pod wpływem.
    Po prostu, osoba pijana ma absolutnie gdzieś konsekwencje które jej
    grożą. Nie wiem jak należy wpływać na pijanych aby nie usiedli w tym
    stanie za kierownicę. Ale zmiana lat 2 w 10, 15 w 25, po pijaku, wtedy,
    w towarzystwie - to nie ma najmniejszego znaczenia.
    Poza tym (tutaj oczekuję największego linczu od grupowiczów), czy osoba
    która jechała pijana a na co dzień jednak prowadzi trzeźwa stwarza
    większe zagrożenie na drodze niż osoba która nigdy pijana nie była?
    Zabieranie prawa jazdy to trochę takie działanie jak zabronienie
    dotknięcia do końca życia noża osobie która zabiła nożem. Albo nakaz
    chodzenia boso osobie która zakopała kogoś butami.

    Ja osobiście uważam że nie tędy droga. Nie wiem co można zaproponować,
    ale według mojej skromnej opinii aktualny trend niczego, w myśleniu
    pijanych kierowców tak naprawdę nie zmieni.

    Pozdrawiam i oczekuję zbutowania;
    Paweł Mojski

  • 246. Data: 2014-01-02 18:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik fifak f...@w...pl ...

    > nie wierze w statystyki, byłem przed wigilią w wielu sklepach, nagminnie
    > ludzie wywozili całe siaty wódy (nie browaru), po co kurwa im wóda na
    > wigilie???? zachlane moczymordy

    Hmm, czy musisz się obnosić wszem ze swoim problemem alkoholowym?

  • 247. Data: 2014-01-02 18:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nawet z policyjnymi tak nie ma.

    Nie zdziwiłoby mnie to, biorac pod uwage to, co się dowiedzielismy o
    miernikach predkości.

    Ale pytanie, na ile te domowe mają dokładnośc podobną do tych policyjnych?

  • 249. Data: 2014-01-02 18:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Pytanie czy mamy żenująco niską wykrywalność? Bo niskie kary to na
    > pewno, szczególnie na tle reszty eu.

    Hmm, mozesz to poprzeć jakimis danymi?

  • 248. Data: 2014-01-02 18:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > ten za kilkadziesiąt złotych to możesz sobie wsadzić. i nie w usta tylko
    > w drugi koniec.

    Kazdemu według upodoban :)

  • 250. Data: 2014-01-02 18:11:57
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

> [...]
    >
    > Jak się stawia 30 w mieście i 110 na A4, to czemu się dziwisz?

    > Mnie bulwersuje malowanie podwójnych ciągłych na długich prostych.

    Ale ja nie o zasadności przepisów w Polsce

    > Dlatego, że za granicą nie dostanie mandatu kredytowego.

    I to wystarczy by jazda była przepisowa? LOL

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm