  • 391. Data: 2014-01-03 21:23:15
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA2AAB9ACE211Bbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A propos ograniczen - zjezdzając z autostrady jadac w strone Nowego
    > Tomysla
    > na zjezdzie Luboń jest ograniczenie do 60km/h.
    > Tylko że niespodzianka - to jest realne 60... Raczej szybciej jadac juz
    > czuje sie nieprzyjemną siłe wyrzucającą.

    Realne to będzie jak przy 61 wylecisz. ;-)
    Ale często tam jeżdżę i faktycznie zwolnić trzeba mocno.
    Tyle, że na Krzesinach, jadąc z Lubonia w stronę Poznania masz jeszcze
    większe problemy, bo droga zakręca o 270 stopni, tam to nawet 40 bywa za
    dużo.

    Np. na katowickiej/Niestachowskiej? ;-)

  • 392. Data: 2014-01-03 21:23:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Strzelam, ze sklepikarze/sieci robią zapasy...

    Przede wszystkim hurtownie.
    Ale co, konsumenci nie mogli?

  • 393. Data: 2014-01-03 22:38:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Przede wszystkim hurtownie.
    > Ale co, konsumenci nie mogli?

    A czy ja mówię, że nie mogli?
    Wszystko zależy ile się pije.

  • 394. Data: 2014-01-03 22:38:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Np. na katowickiej/Niestachowskiej? ;-)

    Na Katowickiej to teraz normalna jest 30/50 :(
    Ale tam gdzie nie ma ograniczenia ze względu na stan wiaduktów to jest 70
    wiec 100 to nic dziwnego. Byleby to była rozsadna stowka lewym pasem a nie
    prawym, wymiajac i przeszkadzajac włączajacym sie do ruchu i zjezdzajacym w
    poszczegolne odnogi.
    A na Niestachowskiej? Jasne. 3 pasmowa droga. Wydzielone pasy. Ja jade 90
    bo mnie 20 sekund nie zbawi a nie chce mi się mysleć czy postawili
    fotoradar ale 100 to nic dziwnego. Nawet ograniczenie jest do bodaj 80
    (moze 70 - nie pamietam)

  • 395. Data: 2014-01-04 07:02:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Na Katowickiej to teraz normalna jest 30/50 :(

    Katowicka nie zaczyna się na Chartowie.

  • 396. Data: 2014-01-04 07:03:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > A na Niestachowskiej? Jasne. 3 pasmowa droga. Wydzielone pasy. Ja jade 90
    > bo mnie 20 sekund nie zbawi a nie chce mi się mysleć czy postawili

    Ale niejeden kapelusz się oburzy, że 100 w mieście i że zapieprzanie.

  • 397. Data: 2014-01-04 07:27:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > tak samo trzeźwy kierowca może zabić,
    > tak samo zmęczony kierowca który już 20 godzinę siedzi za kółkiem może
    > zabić
    > tak samo zdenerwowany kierowca może żabic
    > tak samo gadający przez telefon kierowca może zabić

    Ale pijak szansę ma największą:
    http://porady.autotrader.pl/Porady_autotrader/1,1332
    53,15219391,Test_pijanego__odurzonego_lekami_i_zmecz
    onego_kierowcy.html#BoxMotoTxt

  • 398. Data: 2014-01-04 09:03:38
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-04 07:27, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > Ale pijak szansę ma największą:
    > http://porady.autotrader.pl/Porady_autotrader/1,1332
    53,15219391,Test_pijanego__odurzonego_lekami_i_zmecz

    Toz to jakies brednie. Raz, ze nie ma sensownej dokumentacji z
    przejazdow itd. tylko jakies grzmienie podkrecanie emocji jezykiem
    literackim (np. z przerazeniem, itd.).

    A poza tym co to za warunki testowe, ze na czas? Mam podejrzenie, ze
    gdyby wziac kilkunastu losowo wybranych trzezwych kierowcow z jakims
    doswiadczeniem (tak z ulicy) i postawic ich w tych warunkach to by
    wypadli bardzo zle.

    Co to za jazda miedzy pacholkami, po sniegu i wlasciwie w polu.

    Tak dobierajac warunki testowe to by mozna pokazac, ze malpa rownie
    dobrze prowadzi samochod jak czlowiek.

    --
    mk4

  • 399. Data: 2014-01-04 09:11:28
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-03 19:59, J.F. wrote:
> [...]
    czech-2013-cz-1/

    > Bo sie skupiles na wysokosci mandatu.
    > A tam stoi tez 51-60 - 2 miesiace zabrania PJ. Bez prawa laski. Taki
    > faszystowski kraj.
    > Za 31 - jeden miesiac. I 3 punkty.
    >
    > A tych punktow mozna miec 7. I sie kasuja po dwoch latach. I ile nie
    > przybyl zaden punkt w tym czasie.
    >
    > Wiec sie niemcy staraja nie przekraczac wiecej niz 20km/h.
    > Za co grozi 35 euro, wiec sie nawet policji nie chce wypisywac
    > mandatu. Wiec ono takimi fetyszystami przepisow nie sa, maja sporo
    > autostrad bez ograniczen, ale srube tez im sie przykreca.

    Bylem swiadom tych dodatkow.
    Niemniej rozmawialismy o kwotach. Z powinny byc ze 3x wyzsze idac tokiem
    tych co narzekaja ze u nas jest za malo. I one sa wysokie ale tylko za
    "razace" wykroczenia - przekroczenie o wiecje niz 60. Zauwazmy ze dla
    wykroczen typowych (takie przekroczenie do 30-40), ktorych jest
    najwiecej sa one stosunkowo niskie w porownaniu do zarobkow.

    Ponadto dwa miesiace zabrania PJ to jednak dla wiekszosci (bo wiekszosc
    nie pracuje samochodem jednak) wydatek tyle co na autobus - przemeczy
    sie. Dlatego mi sie to w sumie podoba. Nie ponosi duzych a efekt
    meczenia jest. Czas nie jest srednio dlugi wiec jest szansa, ze sie
    pomeczy i nie bedzie ryzykowal. A jak mowia, i glupi rozumie jak sie
    zmeczy ;)

    > No wiesz, sa jeszcze kraje skandynawskie. Tam licza w procencie od
    > zarobkow i kary po 100 tys euro sie zdarzaja. Owszem, na biednego nie
    > trafiaja, ale do myslenia daja :-)

    Te kraje sa bez sensu i oderwane od rzeczywistosci. Jak im sie skoncza
    surowce i zaczn anormalnie zarabiac na swoje utrzymanie to wtedy
    pogadamy. Zreszta oni maja/mieli patologiczne warunki i stad sie wzeily
    pewne regulacje. u niech przez po roku jest dzien a przez pol roku nic
    (tak pi razy drzwi). I te po roku ciemnosci mialo ponoc duzy wplyw na
    ludzka psychike i skonnosc do alkoholu.

    --
    mk4

  • 400. Data: 2014-01-04 09:37:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > bardzo zle.
    >
    > Co to za jazda miedzy pacholkami, po sniegu i wlasciwie w polu.

    Na pewno zrobiłeś lepsze porównania, więc wiesz, że jest inaczej.....