  • 21. Data: 2011-10-14 17:37:50
    Temat: Re: 61pkt motocyklisty (police chase)
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    kiedyś byłem świadkiem takiego pościgu, zajechałem drogę chujowi na
    moto, ten sie wyglebił i go dojebali:)

  • 22. Data: 2011-10-14 18:58:40
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Norbi <n...@o...pl> wrote:

    >Owszem - od wyscigow sa tory a nie miasto...
    >Uwazasz ze policjantowi to wszystko wolno ?

    Ja pierdziele...
    No jasne, powinien ustrzelic od razu kutasa i wszystkich na litere k.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 23. Data: 2011-10-14 19:30:14
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-14 14:11, Norbi pisze:

    > I 1000 dla policjanta za popisywanie sie co to nie on...
    > Powiedzmy szczerze - wystarczylo by spisac nr rejestracyjne
    > i wyslac mandat - a nie jakies glupie wyscigi po miescie.

    A jakby to bylo kradzione moto, to by wlasciciel odzyskal sprzeta,
    milicja nie wie takich rzeczy, czy sie nie zatrzymuje bo kwitow nie ma,
    czy podprowadzil moto przed chwila spod supermarketu
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 24. Data: 2011-10-14 21:25:30
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > BTW do tej pory zastanawiam sie dlaczego Marider tej babci nie
    > wydupcyl jak juz ja przejechal

    Bo chyba nekrofilia jest u nas pod jakimś paragrafem a preclowe chłopaki
    to przecież grzeczne som...;)

    --
    _______
    Songoku

  • 25. Data: 2011-10-14 21:30:34
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > ten za to poprawi? :)
    > http://wiadomosci.onet.pl/wideo/zwykly-bohater-histo
    ria-sebastiana-i-zbigniewa,10512087,1,klip.html#play
    > chwa?a mu! :)

    Kurwa to ja tu się męczę i rozjeżdzam dzieci na pasach żeby utrwalać
    wizerunek maczo i złoczyńcy a tu TEN... no ja pierd....
    Całą roboa psu w dupe... :/

    --
    _______
    Songoku

  • 26. Data: 2011-10-14 21:34:02
    Temat: Re: 61pkt motocyklisty (police chase) [OT]
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-14 13:05, Bartek Kacprzak pisze:
> [...]
    g-dostal-61-pkt,1...

> [...]
    > teoretycy.
    > BTW do tej pory zastanawiam sie dlaczego Marider tej babci nie

    Tobie tez odwala masowa schiza czy sie nudzisz? Powaznie pytam.
    Byles milszy jak bylo Ci trzeba 9tke obejrzec fachowym okiem.

    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 27. Data: 2011-10-14 21:36:12
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-14 12:35, AZ pisze:
> [...]
    g-dostal-61-pkt,1,4880303,region-wiadomosc.html

    > Kumpel maridera. Dobrze, ze przy ucieczce jakiejs babci nie potracil.

    Nie znam goscia. Jakkolwiek dal ciala koles, raz ze zrobil glupawty
    manewr a po dwa trezba mu bylo spieprzac w osiedle miedzy bloki. Za to
    pierdolenia i glupawych docinkow w Narodzie teraz bedzie cala zime jak
    po wielkim wydarzeniu "we wsi", prawda? :)

    Puk puk.

    Pzdr
    PS: moze powinni mu niebiescy w plecy strzelic, lepiej? A tak sie teraz
    chwalic beda ze dorwali kolesia bo sie dal zlapac i to jeszcze na
    zakazie prowadzenia pojazdow mechanicznych. Mega powod do dumy, naprawde.
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 28. Data: 2011-10-14 22:38:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, marider <2...@g...pl> wrote:

    > Byles milszy jak bylo Ci trzeba 9tke obejrzec fachowym okiem.

    Skromnys. Tak mu obejrzales, ze mu rama pecla?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2011-10-15 07:21:29
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Skromnys. Tak mu obejrzales, ze mu rama pecla?
    Ej nie no, Marider nie mogl tego zauwazyc bo pekala po wewnetrznej stronie
    ramy. Dopiero jak sie poszerzylo to dalo sie zauwazyc.
    Gdyby nie ten feler to 9 jest ok.
    A Marider jset naprawde ok. :)

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 30. Data: 2011-10-15 07:24:07
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j7a9sa$r38> Tobie tez odwala masowa schiza czy sie nudzisz? Powaznie
    pytam.
    > Byles milszy jak bylo Ci trzeba 9tke obejrzec fachowym okiem.
    No nie gniewaj sie, moze i zart nie nie najwyzszych lotow ale juz mnie
    dopada zimowe wkurwienie.
    Rama peka, jezdzic nie moge, Magic sie nie odzywa i coraz mniejsze widoki na
    dalsza jazde w ogole :/

    zreszta nie powinienes odbierac tego osobiscie bo wizerunek motocyklisty z
    babcia na pasach nie Ty przeciez wykreowales :)

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99