  • Data: 2018-05-16 20:25:56
    Temat: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:pdhrj1$lq5$1@node2.news.atman.pl...

    > A jak pada prąd to co robisz? :-P Specjalnie piszę z przekąsem, bo to
    > dokładnie ta sama częstotliwość problemu. Nawet napisałbym, że jak już
    > awaria netu jest szybciej rozwiązywana.

    Tyle, że przy padniętym łączy i niepadniętym prądzie mamy jeszcze pole
    manewru. A jak padnie prąd, to chmura może sobie być w najlepszej kondycji,
    łacze takowoż - nie ma ch**a we wsi, "nie poruchasz". Znaczt się, nie
    poklikasz na klawiaturze, myszką nie pomlaskasz. Tym się rzecz różni, że jak
    prąd padnie (inna sprawa - UPS), to nie ma niczego, pewnie Kononowicz
    zabrał. A jak padnie łacze, to mając sprawny swój komputer, możemy nawet nie
    zauważyć, że na świecie coś sie stało, bo sprzęt działa lokalnie. Sieć
    lokalna nie wymaga przecież zewnętrznego łącza, aby działała.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...