    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <pdgfbu$c52$1@node2.news.atman.pl> <pdgqgq$sdq$1$Adam@news.chmurka.net>
    <pdgsbo$t40$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5afbfaac$0$611$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdhidu$66t$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <1eazkzwf75v5r$.gmxzhs7vliul$.dlg@40tude.net>
    <pdi723$ehi$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pdkh6r$4jm$2@node2.news.atman.pl>
    <5afea8b9$0$31353$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdna71$krd$1@node2.news.atman.pl>
    <5affd758$0$7613$426a74cc@news.free.fr> <pdoti8$jl$1@node1.news.atman.pl>
    Date: 19 May 2018 10:26:14 GMT

    On Sat, 19 May 2018 12:16:52 +0200, Irek.N. wrote:

    > No właśnie nie jest publiczny. Nigdzie i nigdy nie został podany, więc
    > wie o nim tylko i wyłącznie klient oraz ja (pomijając hostingodawcę).
    > Inne adresy powstałe na własne potrzeby jakoś nie są spamowane.

    Piłem do tego iż nie potrzeba wcale nigdzie publikować adresu email, aby
    źli spamerzy dowiedzieli się o nim. Na moim prywatnym serwerze mejlowym,
    a także na firmowym co jakiś czas widzę azjatyckie botnety które usiłą
    odgadnąć różne (nieraz bardzo cudaczne) adresy email należące do moich
    domen. Jak na coś trafią, domyślać się tylko mogę że skrzętnie notują
    sobie i rozpowszechniają wśród swoich znajomych.

    Niemniej nie neguję wcale że twój adres mógł równie dobrze wyciec od
    klienta za sprawą jakiegokolwiek robala który spisał sobie listę
    kontaktów z outlooka czy innego androida, ale to nie jedyne
    wytłumaczenie, i nie jestem przekonany czy najbardziej prawdopodobne
    jeśli adres był jakiś "standardowy" typu pomoc@ helpdesk@ support@ itp.

    Mateusz