    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    <pdgfbu$c52$1@node2.news.atman.pl> <pdgqgq$sdq$1$Adam@news.chmurka.net>
    <pdgsbo$t40$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5afbfaac$0$611$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdhidu$66t$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <1eazkzwf75v5r$.gmxzhs7vliul$.dlg@40tude.net>
    <pdi723$ehi$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pdkh6r$4jm$2@node2.news.atman.pl>
    <5afea8b9$0$31353$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdna71$krd$1@node2.news.atman.pl>
    <5affd758$0$7613$426a74cc@news.free.fr> <pdoti8$jl$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sat, 19 May 2018 12:32:52 +0200

    Pan Irek.N. napisał:

    > No właśnie nie jest publiczny. Nigdzie i nigdy nie został podany, więc
    > wie o nim tylko i wyłącznie klient oraz ja (pomijając hostingodawcę).
    > Inne adresy powstałe na własne potrzeby jakoś nie są spamowane.

    Mój serwer poczty dostaje spam na adresy będące Message-ID moich wiadomości
    usenetowych -- mają strukturę prawidłowego adresu email obsługiwanego przez
    ten serwer, choć nazwę użytkownika mają dziwaczną. Jest też spam na adresy
    zgadywane (tak jak zgadują boty próbujące zalogować się przez ssh). Czasem
    udaje się odgadnąć istniejący.

    --
    Jarek