    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    <pdgfbu$c52$1@node2.news.atman.pl> <pdgqgq$sdq$1$Adam@news.chmurka.net>
    <pdgsbo$t40$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5afbfaac$0$611$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdhidu$66t$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <1eazkzwf75v5r$.gmxzhs7vliul$.dlg@40tude.net>
    <pdi723$ehi$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pdkh6r$4jm$2@node2.news.atman.pl>
    <5afea8b9$0$31353$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdna71$krd$1@node2.news.atman.pl>
    <5affd758$0$7613$426a74cc@news.free.fr> <pdoti8$jl$1@node1.news.atman.pl>
    <5afffbc6$0$7202$426a34cc@news.free.fr>
    Date: Sat, 19 May 2018 12:40:33 +0200

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Niemniej nie neguję wcale że twój adres mógł równie dobrze wyciec od
    > klienta za sprawą jakiegokolwiek robala który spisał sobie listę
    > kontaktów z outlooka czy innego androida, ale to nie jedyne
    > wytłumaczenie, i nie jestem przekonany czy najbardziej prawdopodobne
    > jeśli adres był jakiś "standardowy" typu pomoc@ helpdesk@ support@ itp.

    Raz w życiu korzystałem ze skrzynki mailowej na serwerze operatora
    (do celów służbowych). Nigdy nie korespondowałem w ten sposób z nikim,
    kto ma skrzynkę poza domeną. Spam przychodzi do dziś. Oczywiście możliwe,
    że komuś wyciekły kontakty przez coś windzinego, ale to mało prawdopodobne.
    Za to wiele razy słyszałem, że akurat ta firma hostingowa handluje adresami
    swoich klientów.

    --
    Jarek