  • Data: 2020-05-23 13:58:31
    Temat: Re: A tymczasem radzieccy naukowcy
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 maja 2020 08:23:04 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Podaj procentowo jaki udział w produktach spalania
    > stanowią produkty, które mogą być pyłem.

    Dokladnie, wiekszosc spalin to nieszkodliwe CO2 i H20

    wg Euro 5 (i 6) ilosc czastek stalych to 0,005 g/km, czyli raczej sporo mniej niz
    pyl z opon ;)

    ( 5mg wg https://www.katalizatory-warszawa.pl/normy-emisji-sp
    alin-czyli-euro-5-i-6/
    https://autokult.pl/26344,normy-emisji-spalin-euro-o
    raz-badanie-nedc-o-co-w-tym-wszystkim-chodzi )