  • Data: 2019-02-07 01:36:57
    Temat: Re: AMD DURON czy - co?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-06 o 23:35, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako Adam <a...@p...onet.pl>

    > Nie były normalne, tylko skrzywione pod kątem innych przeglądarek i
    > forsowanych przez nie pseudostandardów. Wtedy modne były teksty "Best seen
    > with Netscape", ,,Najlepiej oglądać w Internet Explorerze w rozdzielczości
    > 800x600", teraz modne jest chromolenie javascriptem, którego zgzipowany kod
    > zajmuje tyle, co gotowy do pracy Outlook Express i jest podobnie daleki od
    > standardów.
    > (...)

    Akurat mam odwrotne doświadczenia.

    Trochę stron wtedy pisałem i zarówno punktem honoru moim jak i innych mi
    znanych osób było, aby strona działała prawidłowo i prawidłowo się
    wyświetlała na większości przeglądarek. Kody przepuszczało się przez
    walidatory HTML i sprawdzało się na kilku typowych przeglądarkach.

    Natomiast, owszem, jak ktoś "stukał" strony w Wordzie czy FrontPage to
    efekt mógł być niezamierzony. Ale już DreamWeaver OIDP pozwalał na
    walidację.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam