  • Data: 2017-05-23 11:51:52
    Temat: Re: Akumulator do Multipla(Budzik;))
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 maja 2017 11:36:24 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Poszukaj w okolicy sensownego punktu wymiany aku.
    > Oni ci tam wszystko zrobia. Sprawdza stary czy niezywy, sprzedadza nowy, nowy tez
    sprawdza czy dobry, gwarancje dadza, i aku wymienia. I nawet beda miec dw40 na śróby
    zardzewiałe.

    Za późno;)
    Między godz 12-14 będzie kurier z nowym aku i zabierze od razu stary.
    Ok 200zł za aku 74Ah, 750A z wysyłką i odbiorem starego to niewygórowana cena wg
    mnie. Firma od której kupiłem sprzedaje te akumulatory na allegro ponoć od 2009 roku,
    tylko w ostatnich 12 miesiącach ma ponad 1000 pozytywnych komentarzy

    > Poszukaj punktu sprzedaży aku w okolicy.
    > Poznac go mozna po tym że ma milyjon aku na półkach w róznych wymiarach, kolorach i
    cenach.

    Nie ma u nas takiego?
    4 sklepy z częściami samochodowymi w których na półce leżą tylko drogie "markowe"
    aku. Te tańsze na zamówienie i ok 50% drożej jak samemu w sieci kupiłem