eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V › Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V
    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V
    kontra 16,2V
    Date: Wed, 9 Jan 2019 02:34:59 +0100

    > Jesli ktos wierzy, ze rzady chca go wykonczyc, slyszy glosy, ktore sie
    > z niego smieja i nie ma w sobie zdrowego krytycyzmu, ktory umozliwilby
    > odroznienie urojen od obiektywnej rzeczywistosci to w sumie jedyna opcja
    > pozostaje poszukanie osob, ktore doswiadczaja tego samego. Potem takie
    > osoby wzajemnie utwierdzaja w swoich wizjach i organizuja chociazby takie
    > protesty... bo przeciez oni znaja prawde objawiona.

    Wiecie, bardzo możliwe, że "rządy chcą wykończyć". Mnie to się nawet
    wydaje prawie pewne. Ale głębokie przekonanie, że randomowy, nic
    nieznaczący osobnik, któremu głosy mówią, że jest zerem stanowi jakiś
    element w tym spisku jest słabo racjonalny.

    Niestety, ci chorzy ludzie (bo wielu z nich jest ewidentnie chorych) się
    w naturalny sposób agregują na swoich forach albo pod skrzydłami takich
    osobników jak Janusz Zagórski, któremu coś się ostatnimi laty pod kopułą
    poluzowało.

    I mamy takie obrazki : spotkanie "elektromagnetycznie prześladowanych"
    na którym pan opowiada, jak to wychodzi z domu, idzie po ulicy i widzi,
    jak pracownicy budowlani naprawiający niby to drogę "dają sobie na jego
    widok tajne znaki". Oczywiście on kiedyś u lekarza był, ale uciekł kiedy
    zrozumiał, że lekarz chce mu założyć tajną sondę.

    Nikomu z tego towarzystwa brewka nie drgnęła.

    A jak się czyta wynurzenia tych ludzi na forach, to włos się jeży.
    Przykład realny ;
    " dziś byłem w sklepie. ONI (te głosy) mówili do mnie "zabij tego w
    pomarańczowej koszulce". Ale się powstrzymałem..."

    Wiecie jakie były komentarze ? Możecie zgadywać.
    To jest dramat i tragedia. Obecny stan psychiczny Polaków to jest czarna
    dupa. A społeczna świadomość tego problemu jest jeszcze głębiej.