    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - ładowanie
    Date: Mon, 21 May 2018 23:57:17 +0200

    W dniu 2018-05-21 o 18:40, Czarek pisze:

    > Cóż w tym dziwnego? Znasz taki, który tego nie robi?

    > Można, tylko go trzeba włączyć.
    > Jaki problem to zrobić chwilę po podłączeniu do ładowarki?

    Nie wiem, może taki, że próba włączenia nic nie daje?

    Domyślam się, że Borneq chodzi o to, że w telefonach komórkowych przed
    smartfonami można było podłączyć telefon do ładowarki i od razu go
    uruchomić. Smartfon - zależnie jaki, w jakim stanie ma baterię - po
    podłączeniu do ładowarki nieraz trzeba czekać nawet kilkanaście minut,
    żeby smartfon dał się uruchomić. Oddzielna sprawa, że np. iPhone po
    podłączeniu do ładowarki sam się włączy. Raz dzieje się to szybciej,
    czasem po paru/nastu minutach (zależnie od stanu baterii), ale nie
    trzeba nad nim stać kilka/naście minut nerwowo wciskając guzik włącznika.