  • 21. Data: 2019-01-17 15:09:06
    Temat: Re: Asystent Google
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-17 o 00:08, r...@k...pl pisze:

    > A dla firmowych telefonów update'y mają jakieś ograniczenia czasowe?

    Różnie, oficjalnie raczej nie, ale w praktyce jest to uprawiane. Każdy z
    moich telefonów jest w stanie obsłużyć system o kilka nr wzwyż, a
    aktualizacji nie ma i wina leży całkowicie po stronie producenta.

    > Lineage 16 oparty na Pie mam dostępny od 22 września.

    > Sprawdź dostępność na https://lineageos.org/
    > albo
    > https://www.cyanogenmods.org/lineageos-16-supported-
    devices-list-and-downloads-android-pie-9-0/
    > https://www.cyanogenmods.org/android-pie-download-li
    st-supported-devices-list-android-9/

    > albo wcześniejszy Android 7:
    > https://www.cyanogenmods.org/lineage-os-14-1-rom-upd
    ate-devices-list-downlods/

    > dla Oreo też są linki -- łatwo znajdziesz.

    Dzięki za namiary.

  • 22. Data: 2019-01-17 19:44:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Jan 2019 23:51:57 +0100, w
    <m...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Jeżeli pytasz czy jest napisane Assistant, to nic takiego nie widziałem (chyba
    > że przeoczyłem, ale sprawdzę).

    Tak uzupełniająco to niby dziś też dostałem Asystenta.
    Ale przybyły mi tylko dowcipy po polsku itp. (btw. bardzo skromna baza i to
    chyba jakaś wersja beta) i nieco zmienił się wygląd.

  • 23. Data: 2019-01-18 11:52:25
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-17 o 19:44, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > Ale przybyły mi tylko dowcipy po polsku itp. (btw. bardzo skromna baza i to
    > chyba jakaś wersja beta) i nieco zmienił się wygląd.

    Faktycznie, i u mnie trudno zobaczyć jakąś wyższość Asystenta nad
    poprzednikiem czyli Google Now.

  • 24. Data: 2019-01-18 21:28:58
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-18 o 12:52, Trybun pisze:

    > Faktycznie, i u mnie trudno zobaczyć jakąś wyższość Asystenta nad
    > poprzednikiem czyli Google Now.

    Ja mam natomiast aplikację "wyszukiwanie głosowe". Nie wiem jak ona mi
    wlazła do telefonu, ale bardzo przydatna jest. Powiem coś i już mi
    wyszukała :-)
    Na asystenta jeszcze nie mam ochoty, bo denerwuja mnie w telefonie różne
    szczekacze.

    W Orange na infolinii podłączyli jakiegoś robota odbierającego
    połączenia i łączcego z działami. szczekał jak najęty, więc w nerwach
    powiedzialam mu sp-dalaj (rozmowa nagrywana) i się rozłączyłam.
    Zadzwoniłam ponownie i wreszcie odezwała sie normalna żywa osoba. Pewnie
    przed chwilą się śmiała.

    --
    animka

  • 25. Data: 2019-01-19 09:33:14
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-18 o 21:28, Animka pisze:

> [...]
    > powiedzialam mu sp-dalaj (rozmowa nagrywana) i się rozłączyłam.
    > Zadzwoniłam ponownie i wreszcie odezwała sie normalna żywa osoba.

    To wyszukiwanie to chyba to samo co Google Now, i jest to elementem
    systemu. A o ile spełniasz pewne kryteria to Asystent zawita i u Ciebie
    bez względu na to masz na to ochotę.

    Co do Orange to większych debilów na infolinii nie spotkałem w żadnej
    innej firmie. Tak że osobiście zastanawiał bym się co wybrać - jazgot
    automatycznej szczekaczki czy bajdurzenia kompletnie niekompetentnych
    matołów.

  • 26. Data: 2019-01-19 21:53:09
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-19 o 10:33, Trybun pisze:

    > To wyszukiwanie to chyba to samo co Google Now, i jest to elementem
    > systemu. A o ile spełniasz pewne kryteria to Asystent zawita i u Ciebie
    > bez względu na to masz na to ochotę.

    To ja tego asystenta po prostu przymknę i już.

> [...]
    > innej firmie. Tak że osobiście zastanawiał bym się co wybrać - jazgot
    > automatycznej szczekaczki czy bajdurzenia kompletnie niekompetentnych

    Chciałam się połączyć/wybrać nr.4 (orange energia).
    Nie podoba mi sie to, że Orange ma Energię, rozlicza faktury, a nie
    zrobili do tego strony dla klienta i nie na w nic wglądu. Dopiero z
    faktury. Pewnie niezłe machlojki robią na klientach. Skoro ktoś ma w
    Orange założone konto to i Orange Energia powinna tam być. Konrto
    założyłam, bo myślałam, że będzie dostęp do Orange Energii. Tak jak w
    Innogy jest dostęp do wszystkich danych, podania stanu licznika, faktury
    można sobie pobrać itp. W związku z tym, że prąd od przyszłego roku
    bardzo zdrożeje narazie sie wstrzymuję, bo tu mam gwarancję, że ceny za
    1 KWh nie podniosą. Narazie czekam jaki będzie rezultat.

    --
    animka

  • 27. Data: 2019-01-22 12:58:18
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-19 o 21:53, Animka pisze:

    > To ja tego asystenta po prostu przymknę i już.

    Jasna sprawa, nie ma żadnego przymusu używania. Jest nawet opcja do
    włączenia aby nie pytany się nie odzywał.

> [...]
    > roku bardzo zdrożeje narazie sie wstrzymuję, bo tu mam gwarancję, że
    > ceny za 1 KWh nie podniosą. Narazie czekam jaki będzie rezultat.

    Ja miałem "szczęście" korzystać z BOK tylko w sprawach
    okołotelefonicznych. I samo to wystarczyło aby nie mieć pewności czy ten
    ich BOK służy do pomocy klientom czy po to aby był bo konkurencja też ma
    coś o takiej nazwie..

  • 28. Data: 2019-01-23 01:09:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-17 o 19:44, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 16 Jan 2019 23:51:57 +0100, w
    > <m...@4...com>, "r...@k...pl"

    Było napisane: Asystent...ale działało jako Google NOW (OK). Zaraz jak
    weszło, mozna było doinstalować język angielski, zeby działało na każdym
    ekranie a nie tylko po wciśnięciu przycisku czy uruchomieniu aplikacji
    Google. Po przełączeniu na język polski, działało ładnie z polskim,
    praktycznie na wszystkim...problemem było nauczenie się scisłej regułki
    haseł, które rozumiał ówczesny Asystent. Lista była/jest dostępna w necie.

    > Tak uzupełniająco to niby dziś też dostałem Asystenta.
    > Ale przybyły mi tylko dowcipy po polsku itp. (btw. bardzo skromna baza i to
    > chyba jakaś wersja beta) i nieco zmienił się wygląd.

    Niezupełnie. Asystent dostał IQ dla debili. Znacznie więcej rozumie i
    można stosować kombinacje słowne. Przykładowo: Kiedyś trzeba było
    wypowiedzieć " Utwórz przypomnienie" dokładnie tak. Teraz wystarczy
    kombinacja: Utwórz przypomnienie, przypomnij mi, przypomnij itd... włącz
    latarkę/wyłącz latarkę, zaśpiewaj mi, opowiedz jakiś wiersz, jak daleko
    mam do domu, która godzina, jaka pogoda będzie w poniedziałek,
    w...Pcimiu Dolnym itp. Asystent zyskał więcej form i możliwości oraz
    stał się debiloodporny i odpowiada ładnie, z chumorem :) Debile nie
    łapią wzrostu IQ bo to niedostępna wiedza :) Oni jej nigdy nie uświadczą.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 29. Data: 2019-01-25 21:13:02
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-17 o 09:31, Trybun pisze:

    > Pytanie już nieaktualne - Asystent właśnie pojawił się w moim telefonie.

    Ja też z ciekawości spytam. Od dawna go używam w Nexusie 6p. Może ze 2
    czy 3 lata. Obecnie przeszedł kolejną metamorfozę jedynie, która
    wprowadza większą funkcjonalność.

    Zatem co znaczy "właśnie pojawił się w moim telefonie"? Brzmi to jak
    jakaś nowość. Google limitowało asystenta do jakiś modeli?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 30. Data: 2019-01-26 09:54:21
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-25 o 21:13, Marek S pisze:

> [...]
    >
    > Zatem co znaczy "właśnie pojawił się w moim telefonie"? Brzmi to jak
    > jakaś nowość. Google limitowało asystenta do jakiś modeli?

    W takiej formie jak dzisiaj był od zawsze w moim telefonie, tylko że
    działał wtedy gdy był ustawiony język angielski. Po polsku działał tylko
    Google Now, podobna aplikacja jednak nie to samo. A tak ogólnie to
    podobno testowo niektórzy mieli włączonego Asystenta po polsku. Piszę
    podobno bo osobiście nigdy się z takim telefonem nie spotkałem.