  • Data: 2017-10-18 23:44:01
    Temat: Re: Atak na pijaka
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Oct 2017 23:01:31 +0200, J.F. napisał(a):

    > Swoja droga - wydawalo mi sie, ze dla policji byl wyjatek i nie
    > musieli miec, ale nie potrafie znalezc.
    > Wojsko tez chyba powinno miec wyjatek.

    Policja to chyba nie, tu np. ktoś pisze o stłuczce z radiowozem i
    generalnie dostał numer polisy z PZU (tyle że akurat nieważnej):
    https://forumprawne.org/ubezpieczenia-polisy-ubezpie
    czyciele/732483-kolizja-z-nieoznakowanym-radiowozem-
    problem-z-oc-pomocy.html

    Wojsko też mi coś dzwoni, ale bardziej że dotyczy to obcego wojska które
    jak powoduje straty to to wogóle jest jakimś zupełnie innym trybem
    załatwiane, prawie jak reperacje wojenne (ostatnio amerykanie jakieś
    kolizje powodują i podobno droga przez mękę i miesiące czekania na
    pieniądze).

    > Ale dlaczego mialaby byc jakas odpowiedzialnosc osoby trzeciej ?
    > Przeciez policjant prowadzil i nie dostosowal predkosci do warunkow.

    No ja to rozumiem, ale chętnie bym poznał wyroki sądów w takich wypadkach -
    co się dzieje jak radiowóz "prowadzący czynności" nagle wpada komuś do
    ogródka razem z płotem.