  • Data: 2016-07-24 00:11:52
    Temat: Re: Auto z kratką na firme chcę na osobowe prywatne - jak?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-23 o 20:22, sirapacz pisze:

    > i dlatego sie to nazywa zero techniczne - uzywasz gdy nie podlega
    > opodatkowaniu vat ale nie ze względu na zwolnienie

    Jak nie podlega, to nie podlega - czyli sprzedaż nie jest opodatkowana.
    Stawka 0% to jest sprzedaż opodatkowana,
    ze wszystkimi tego przywilejami.

    > jak chcialem wejsc w handel uzywanymi przedmiotami to musze wystawiac z
    > 0% a nie zw. bo musze miec podstawe prawną do zw.

    Nic nie musisz. Masz zwolnienie na to.

    > tu masz artykuł (nie czytalem)
    > http://ksiegowosc.infor.pl/raport-dnia/141681,Czym-r
    ozni-sie-faktura-VAT-0-od-faktury-ze-stawka-zw.html

    To może przeczytaj zamiast pisać głupoty o jakimś technicznym zerze,
    bo ta nazwa tylko prowokuje do określenia Twojej wiedzy w tym zakresie :-)