    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Bateria a praca na zasilaniu
    Date: Sun, 20 Jul 2014 00:55:11 +0200

    On 2014-07-20 00:37, PiteR wrote:

    > ale tania jest.

    Bylejaka tak, na dobra trzeba wydac juz troche wiecej. I co ~2 lata
    trzeba generowac nowego elektrosmiecia nie mowiac o tym ze mozna sie
    nagle zdziwic ze wlasciwie przestala dzialac ;). No, chyba ze ktos
    monitoruje upsa (bo ow na to pozwala). Tak czy owak prad za UPSa
    cos niecos kosztuje rowniez.

    > myślisz że i5 tego nie ma? Może już nawet nie informuje o tym tylko sam
    > włącza 70% by default.

    Od kiedy to w procku zaszyte sa aplikacje od sterowania planem
    zasilania systemu/baterii?

    > a ja mam N130 z 2009r z progiem 70% od nowości i wykazuje 89% :)

    Good for you ;). Ogolnie Samsung sam dla siebie produkuje ogniwa
    wiec pewnie jest tez dobrej jakosci. Ale zazwyczaj jest tak ze
    w laptopach baterie zdychaja szybciej przez czeste cycle ladowania
    i wyladowywania, i trzymania baterii ladowanej pod korek. I narzedzia
    ktore sa w stanie to zachowanie kontrolowac, wielce pomagaja.

    --

    memento lorem ipsum