-
Data: 2019-11-14 12:59:57
Temat: Re: Baterie w EV - degradacja
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
>> Ale nie przesadzajmy, nie trzeba jakos nadmiernie hamować
>> silnikiem zeby klocki starczyły na powiedzmy 50kkm...
>> Wystarczy nie butowac od skrzyzowania do skrzyzowania...
>
> Za to wystarczy ekodrajwing pouskuteczniać
Rozumiem ze tak naprawde miałes na mysli "ekodrajwing" bo...
>, np. jazda na luzie i
> notoryczne duszenie hamulców.
... to na pewno z ekodrajwingiem nie ma wiele wspolnego...
> Ja Mazdą przejechałem na przednich
> klockach 80tkm (tylne 100 albo 120), ale poziom hamowania silnikiem
> miałem absurdalnie wysoki (tam gdzie ja już redukowałem do hamowania
> inni gaz dusili). I pomimo tego nikt mi, wbrew temu co sugerowałeś,
> nigdy w serwisie nawet nie zaproponował wymiany klocków.
Ja ducato przejechałem 200kkm :)
> Dlatego
> jestem w stanie uwierzyć w takie wartości podawane w serwisach,
> szczególnie obserwując jak niektórzy jeżdżą. Np. moja żona
> zwyczajnie nie umie redukować biegów, szwagier podobnie, o
> szwagierce nawet nie wspomnę. :P Ciągle na hamulcu jeżdżą. Dlatego
> PHEV jest zbawieniem dla żony, która nawet zaczęła się bawić
> łopatkami i sobie dobiera siłę hamowania rekuperacyjnego. Ja mam
> zawsze maksymalne ustawione i gazem reguluję siłę hamowania. Dlatego
> powtarzam, gdybym był pierwszym właścicielem tego auta, to pewnie
> bym musiał zmienić klocki w okolicach 200tkm. Ile zajadę to się
> okaże, po 100tkm jest ponoć jeszcze 4-5mm okładziny.
>
Moze po podłaczeniu kompa do auta wyskakuje im ostrzezenie i wiedza ze
jestes swiadomy dusigrosz i tobie nie wciskaja? ;-DDD
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.11.19 16:14 Myjk
- 14.11.19 16:36 cef
- 14.11.19 16:59 cef
- 14.11.19 17:59 Budzik
- 14.11.19 19:36 J.F.
- 14.11.19 19:46 Erikol
- 14.11.19 20:22 WS
- 14.11.19 22:59 Budzik
- 14.11.19 23:07 s...@g...com
- 14.11.19 23:29 Mateusz Viste
- 15.11.19 07:55 J.F.
- 15.11.19 07:59 J.F.
- 15.11.19 10:24 Myjk
- 15.11.19 14:22 WS
- 15.11.19 17:00 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=