-
X-Received: by 10.31.61.142 with SMTP id k136mr3008232vka.5.1511653209206; Sat, 25
Nov 2017 15:40:09 -0800 (PST)
X-Received: by 10.31.61.142 with SMTP id k136mr3008232vka.5.1511653209206; Sat, 25
Nov 2017 15:40:09 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!g35no908723qtk.1!news-out.google.com!v55ni1631qt
c.0!nntp.google.com!m31no907879qtf.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
legroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 25 Nov 2017 15:40:08 -0800 (PST)
In-Reply-To: <ovcrpo$v5h$2@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.122.235.143;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 62.122.235.143
References: <5a1992e5$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<ovcrpo$v5h$2@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <f...@g...com>
Subject: Re: Błędy przy tankowaniu zimą. Jak nie uszkodzić auta?
From: s...@g...com
Injection-Date: Sat, 25 Nov 2017 23:40:09 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Body-CRC: 2161810674
X-Received-Bytes: 1942
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619710
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 25 listopada 2017 23:45:13 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> On 11/25/2017 4:57 PM, Twardy wrote:
> > stan paliwa w baku był odpowiednio wysoki. Wtedy mniejsza szansa na to,
> > by wytrąciła się parafina
>
> Skąd parafina wie jaki wysoki jest stan paliwa?
Moze jest tak ze parafina sie wytraca przy sciankach baku. Tam gdzie temperatura
niższa. Ona sama dosyc dobrze izoluje więc jak bak pełny to centrum zbiornika ma
szanse byc nadal ciekłe.
Taka to prosta "inteligencja" parafiny.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 07:20 Twardy
- 26.11.17 07:20 Twardy
- 26.11.17 10:34 Sebastian Biały
- 26.11.17 10:39 Sebastian Biały
- 26.11.17 14:14 Twardy
- 27.11.17 16:49 Marek
- 27.11.17 17:07 J.F.
- 27.11.17 17:11 J.F.
- 27.11.17 20:38 Sebastian Biały
- 27.11.17 20:52 J.F.
- 27.11.17 23:11 T.
- 27.11.17 23:15 T.
- 28.11.17 08:29 Marek
- 28.11.17 08:39 Marek
- 28.11.17 11:41 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=