  • Data: 2016-08-28 12:31:59
    Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Cavallino,

    Saturday, August 27, 2016, 11:10:37 AM, you wrote:

> [...]

    Wyjątkowo zły pomysł, nad ranem senność nie do opanowania.

    > Ale do przejechania od prawie 700 do prawie 800 km.
    > A gdzie czas na postoje, tankowanie itd?

    Da się zrobić w 8 godzin.

    > Średnia 100 na polskich drogach jest mało realna, nawet nocą.
    > No chyba że wózek jakiś sportowy, goniony na autostradzie grubo powyżej
    > dozwolonych limitów.

    Chyba jednak przesadzasz. Trasa krótka ma poniżej 700 km, trasa z
    największą ilością dróg dwujezdniowych - 790 km. Czas przejazdu według
    Google obecnie - ok. 8h30m. Moim zdaniem A1/Gierkówka/A4 da się
    pokonać szybciej ale jest spore ryzyko zaśnięcia z nudów :(

    --
    Best regards,
    RoMan