  • Data: 2016-08-29 19:13:28
    Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2016 o 20:53, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Cavallino,
    >
    > Sunday, August 28, 2016, 2:01:48 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To ma być przejazd z punktu A do punktu B. Albo się starzejesz albo
    > kapelusz w uszy już uwiera :( / :P

    Tylko raz jechałem na jeden skok w dalszą trasę (do Paryża) i mi się nie
    podobało zbytnio.
    A od wielu lat na wakacje jadę tak, że pół dnia jadę, a drugie pół
    zwiedzam okolice gdzie akurat zatrzymuję się na nocleg.
    Względnie włażę popołudniu do jakichś wód termalnych.

    > Dwa postoje po 15 minut wydłużą przejazd o pół godziny zaledwie.

    Jak długo jechałeś na zlot w Bieszczady, tak szczerze?
    Bo do Bydgoszczy to trzeba to mocno pomnożyć, pewnie *2.

    > Ja pisze o jednym długim postoju - 45 minut, jak w ciężarówce - po 4
    > godzinach. Posiłek, kawa, chwila odprężenia.

    > Podróż w nocy odrzucam. Niepotrzebne ryzyko.

    Dokładnie.
    Ale w dzień średnia 100 tym bardziej jest nierealna.