  • Data: 2016-08-29 22:44:12
    Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Cavallino,

    Monday, August 29, 2016, 7:13:28 PM, you wrote:

    > Tylko raz jechałem na jeden skok w dalszą trasę (do Paryża) i mi się nie
    > podobało zbytnio.

    Ale z Poznania do Paryża to nie z Bydgoszczy do Wetliny. Drobne 500 km
    różnicy. Swoją drogą kiedyś nie narzekałeś na tę trasę...

    > A od wielu lat na wakacje jadę tak, że pół dnia jadę, a drugie pół
    > zwiedzam okolice gdzie akurat zatrzymuję się na nocleg.
    > Względnie włażę popołudniu do jakichś wód termalnych.

    Zdecydowanie się starzejesz.

    > Jak długo jechałeś na zlot w Bieszczady, tak szczerze?

    Wyjazd z domu o 11:16, w ośrodku byłem o 17:54. Ale po drodze miałem
    przystanki - obiad z czekaniem na posiłek (Zajazd Magyar - odradzam
    szczerze) i Ewa coś w Sanoku miała do załatwienia i dość długo szukałem.

    > Bo do Bydgoszczy to trzeba to mocno pomnożyć, pewnie *2.

    780/450 = 1.733

    Ale inaczej jedzie się mając do pokonania 450 km a inaczej mając do
    pokonania 780 km.

    > Dokładnie.
    > Ale w dzień średnia 100 tym bardziej jest nierealna.

    Nadal zapominasz, że większość trasy to droga dwujezdniowa.

    --
    Best regards,
    RoMan