  • Data: 2016-08-29 10:22:54
    Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    > Podróż w nocy odrzucam. Niepotrzebne ryzyko.

    A ja w długie trasy jeśli mogę, to jeżdżę głownie w nocy, w weekend. Z
    wielu powodów. Po pierwsze dziecko śpi i nie marudzi (żona zresztą też),
    po drugie pusto na drogach, po trzecie mało jest takich, którym się
    bardzo śpieszy.
    Taka jazda jest wręcz przyjemnością w porównaniu do jazdy krajówką w
    dzień w tygodniu, gdzie ciągle ktoś z przeciwka wyprzedzając spycha Cię
    na pobocze, TIRY wymuszają jazdę 90km/h w terenie zabudowanym, co
    kawałek stoisz w korku z niewiadomego powodu, itd itp

    Ważne, żeby się kilka godzin przespać przed wyjazdem. Poza tym biorę
    redbulla i pociągam łyka co pół godziny i często robię (max. co 2h)
    przystanki. Powietrze w nocy jest rześkie, więc nie muszą być długie.
    No i przydadzą się koce dla śpiących pasażerów, w aucie nie może być za
    ciepło.