  • 11. Data: 2009-01-08 17:19:37
    Temat: Re: Canon 450D - migawka
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > im wczesniej pozbedziesz sie c450d tym wiecej czasu znajdziesz na
    > fotografowanie .
    > to z empirii.

    A nie z entropii ? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-01-08 22:56:43
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gjvte9$nu8$1@news3.onet...
> [...]
    > znajomy wcześniej mnie postraszył, że gwarancja to 10 tys zdjęć, co
    > okazało się zupełną nieprawdą, no chyba, że ktoś przez rok zrobił 10
    > tys. zdjęć:) W necie ludzie jak widziałem piszą wiele różnych rzeczy
    > niepartych faktami, bo ktoś na innym forum napisał, że żywotność to
    > 50-60 tys. Dlatego pozwoliłem sobie napisać o tym informacyjnie dla
    > tych, których może to interesować.
    > Jak się zapytałem skąd Pani z Canona bierze te informacje, powiedziała
    > mi, że mają specjalnie do tego stworzoną bazę techniczną Canona.

    Canon nigdzie oficjalnie nie gwarantuje jakiejkolwiek żywotności migawki
    w tych modelach, więc deklaracje tej miłej pani możesz sobie między bajki
    włożyć.

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl

  • 13. Data: 2009-01-09 01:31:31
    Od: matys <m...@o...pl>

    > im wczesniej pozbedziesz sie c450d  tym wiecej czasu znajdziesz na
    > fotografowanie .
    > to z empirii.
    >
    > XXX

    Chyba nie będę miał okazji sprawdzić Twoich empirii związanej z
    rozplanowaniem czasu fotograficznego - używam nieco innego sprzętu :)
    A c450 był gwiazdkowym prezentem dla syna.
    pzdr
    matys

  • 14. Data: 2009-01-09 10:19:29
    Od: j...@a...at

    On 9 Jan., 02:31, matys <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > rozplanowaniem czasu fotograficznego - używam nieco innego sprzętu :)
    > A c450 był gwiazdkowym prezentem dla syna.

    okazji nie bedziasze mial z cala pewnoscia tym bardziej , ze
    ja juz sie c450 d w ramach regiftingu pozbylem .
    .byla to najmadtrzejsza decyzja jaka w kontekscie tego aparatu mozna
    podjac.

  • 15. Data: 2009-01-09 14:17:28
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    okazji nie bedziasze mial z cala pewnoscia tym bardziej , ze
    ja juz sie c450 d w ramach regiftingu pozbylem .
    .byla to najmadtrzejsza decyzja jaka w kontekscie tego aparatu mozna
    podjac.

    mozesz miec takie spostrzeżenia, ale ja akurat jestem zadowolonym
    uzytkownikiem

    Sebastian

  • 16. Data: 2009-01-09 14:43:01
    Od: j...@a...at

    > mozesz miec takie spostrzeżenia, ale ja akurat jestem zadowolonym
    > uzytkownikiem
    >
    > --
    > --
    >
    > Sebastian

    alez to bardzo mozliwe .

    mnie sie przypomina pewna historia , ktora opowiedzial mi starszy
    czlowiek.
    TUz po wojnie zolnierz rosyjski wracal pieszo z berlina do rosji.
    a mial ze soba zdobycz wojenna , ktora pewnie chcial przyniesc do
    domu.
    -byla na maszynka do miesa , taka na korbke.
    szedl droga , krecil ta karbka., zagladal rozradowany do wnetrza
    lejka i nie mogl wyjsc z podziwu skad ten slimak z jednej strony
    wchodzi i dokad z drugiej wychodzi,
    byl przeszczesliwy.

    jak widac rozne przedmioty potrafia czlowika wprowadzic w stan
    zadowolenia.

    XXX

  • 17. Data: 2009-01-09 14:54:34
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    >jak widac rozne przedmioty potrafia czlowika wprowadzic w stan
    >zadowolenia.

    spytam wiec inaczej - co uwazasz za sprzet godny uwagi? jaka puszka nie
    nadaje sie do smietnika po 5 minutach?

    Sebastian

  • 18. Data: 2009-01-09 16:24:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > okazji nie bedziasze mial z cala pewnoscia tym bardziej , ze
    > ja juz sie c450 d w ramach regiftingu pozbylem .
    > .byla to najmadtrzejsza decyzja jaka w kontekscie tego aparatu mozna
    > podjac.

    Pozostaje Ci tylko współczuć, że taka decyzja dla Ciebie była
    najmądrzejsza :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że praca jest męcząca/

  • 19. Data: 2009-01-09 16:50:01
    Od: j...@a...at

> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /amerykańscy naukowcy odkryli, że praca jest męcząca/

    zdaje sie ze jestes uzytkownikiem 450 ?

    gdybym chcial sparafrazowac marszalko mojego sejmu to powiedzialbym :

    jaki aparat taki wlasciciel. :-)))))))))

    ps

    radzieccy uczeni odkryli ze im wieksze zimno tym wiekszy mroz

  • 20. Data: 2009-01-09 17:20:35
    Od: John Smith <u...@e...net>

    j...@a...at napisał(a):

    > zdaje sie ze jestes uzytkownikiem 450 ?
    >
    > gdybym chcial sparafrazowac marszalko mojego sejmu to powiedzialbym :
    >
    > jaki aparat taki wlasciciel. :-)))))))))

    Ale powiesz wreszcie, co Ci w tym 450D tak nie pasuje, czy się wstydzisz?

    --
    Mirek