  • Data: 2018-09-05 13:20:28
    Temat: Re: Cieknie!
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-05 o 12:08, Lisciasty pisze:

    > NAwet poxipolem czy innym distalem robiłem połączenia rurek z czymś
    > dziwnym i trzymało bez problemu, ale to kleiłem na sucho, nigdy
    > na cieknącą wodę kleju nie kładłem więc tutaj nie wiem czy podziała.
    > Ale tak to działa ;)

    Ktoś zaproponował klej/kit może coś takiego.
    https://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artyku
    ly/auto-i-garaz/akcesoria-naprawcze/kit-hydrauliczny
    -technicqll-epoksydowy-35-g.html

    Wykręcając to co wczoraj wkręciłem widzę, że na gwincie złączki nic nie
    było, wszystkie pakuły zostają w kolanku, gwint błyszczący. Te
    wczorajsze drapanie piłką z dużo nie dały widocznie.

    A na teraz, ponacinałem gumówką pionowe bruzdy. Pakuły, towot, i wkręciłem.

    Nie leci jak wczoraj, może w ogóle nie leci. Ściana mokra, pakuły tłuste...
    Sąsiadowi powiedziałem, że za godzinę zobaczę czy jest ok.
    Zobaczymy....

    Robert