    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Cierpliwy moderator elektrody
    Date: Thu, 27 Aug 2015 17:57:29 +0200

    W dniu 2015-08-27 o 17:04, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości

    > Mnie wychodzi taniej pojechać komunikacją, niż takie coś zamówić na
    > Allegro.
    > Choć to przez pół miasta.
    > Oczywiście, każdy przypadek jest inny, ulgi, pekaes, takie tam, jeśli
    > ktoś mieszka na głębokiej wsi, gdzie autobus do najbliższego miasta ma
    > raz na dzień, no, dwa razy, to na pewno łatwiej, taniej i mniej
    > wyczerpująco jest kliknąć na Allegro i trochę poczekać. Ale jeśli w
    > mieście, to właśnie sklep, albo chcąc mieć większy może wybór, giełda,
    > komu co wygodniej, lepiej.

    Ja mieszkam na wiosce i mam 12 km od pl Grunwaldzkiego (Wrocław). Wolę
    zamówić po południu w TME i mieć następnego dnia o 9 rano elementy z
    kosztami wysyłki 12,5 netto, niż zrobić 25 km autem i zmarnować 1,5
    godziny na jazdę. Jak mi nie zależy na czasie, a jest taniej, to też
    może być RS czy ELFa, lub Farnell. Nie kupuję na Allegro żeby nie
    napędzać kasy cwaniaczkom od sampli i trochę boję się podróbek lub
    obniżonej jakości. Dziwię się, że ludzie kupują elementy na allegro, ale
    hobbyści mają chyba ograniczoną możliwość kupowania w sklepach wysyłkowych.

    --
    pozdrawiam
    MD