    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Cierpliwy moderator elektrody
    Date: Thu, 27 Aug 2015 19:28:56 +0200

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    news:mrnbtt$oph$1@dont-email.me...
    > Ja mieszkam na wiosce i mam 12 km od pl Grunwaldzkiego (Wrocław). Wolę

    No, o tym mówię, mjiędzy innymi.

    > zamówić po południu w TME i mieć następnego dnia o 9 rano elementy z

    Ano. Tylko... czy to nie jest jakiś hurt? Bo tam nie zamawiałem... wiesz,
    obejrzę stronę i sobie wydedukuję :)

    > kosztami wysyłki 12,5 netto, niż zrobić 25 km autem i zmarnować 1,5

    To nie jedyny koszt, także wacha i ryzyko zdarzeń drogowych.

    > godziny na jazdę. Jak mi nie zależy na czasie, a jest taniej, to też może
    > być RS czy ELFa, lub Farnell. Nie kupuję na Allegro żeby nie napędzać kasy
    > cwaniaczkom od sampli i trochę boję się podróbek lub

    Ano, niestety, jest to ryzyko. Najgorsze, że często osoby postawione pod
    murem (czas, koszty, inne) nie mają nawet punktu odniesienia, aby ocenić,
    czy kupują cymes, czy gówno...

    > obniżonej jakości. Dziwię się, że ludzie kupują elementy na allegro, ale
    > hobbyści mają chyba ograniczoną możliwość kupowania w sklepach
    > wysyłkowych.

    Zwłaszcza, że często sprzedawca zachwala towar, jak partię polityczną, że "u
    mnie elementy rewelacja, tanie i dobre, a inni sprzedawcy to podróby,
    chujoza i drogo". I jak dwóch sprzsedawców wzajemnie się tak przerzuca, to
    trudno zachować zdrowy rozsądek.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205