-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co w praktyce oznacza akumulator AGM?
Date: Tue, 19 Feb 2019 09:27:47 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <q4gem4$4m1$1@node1.news.atman.pl>
References: <q4f8ds$ct7$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.200.93.101
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1550564868 4801 91.200.93.101 (19 Feb 2019 08:27:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Feb 2019 08:27:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.1
In-Reply-To: <q4f8ds$ct7$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650484
[ ukryj nagłówki ]W dniu 18.02.2019 o 22:34, Marek S pisze:
> Witam,
>
> Właśnie po 3 latach zarżnąłem Vartę Silver 100Ah. Wcześniej w kilka
> miesięcy jakąś Centrę, którą poprzedni właściciel wstawił.
>
> W/w Vartę wstawiłem na zasadzie ciągłości - podobny technologicznie
> akumulator lecz w lepszej jakości. Dopiero potem doczytałem w instrukcji
> auta, że akumulator musi być AGM. Wyjaśnię, że wszelkie kwestie związane
> z ładowaniem / eksploatacją są idealne.
>
> Dlaczego producent zaleca AGM skoro nie mam start-stop? Jaka z tego
> korzyść? W sieci wyczytałem dyrdymały, że AGM nie zakłóca elektroniki.
> Zwykły nie zakłócał jej tak samo.
>
Jeśli nie ma start/stop i innych energożernych wynalazków to zapewne
akumulator nie jest montowany pod maską a w przedziale pasażerskim i
dlatego nie jest typowo kwasowy a AGM
--
pozdr
Tomasz
tck(at)top.net.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 19.02.19 10:41 p...@g...com
- 19.02.19 11:04 HenrJ
- 19.02.19 23:14 Marek S
- 19.02.19 23:20 Marek S
- 19.02.19 23:25 Marek S
- 19.02.19 23:36 Marek S
- 20.02.19 07:05 J.F.
- 20.02.19 10:24 t-1
- 20.02.19 10:50 p...@g...com
- 20.02.19 10:57 p...@g...com
- 20.02.19 10:59 T.
- 20.02.19 11:33 Kris
- 20.02.19 12:05 p...@g...com
- 20.02.19 19:35 J.F.
- 20.02.19 21:08 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=