    From: "abn140" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co ze starymi supersamochodami?
    Date: Mon, 31 Aug 2015 20:11:33 +0200

    > Akurat wątpię, żeby był awaryjny. Te samochody nie są projektowane przez
    > księgowych (w przeciwieństwie do Passerati), więc pewnie pojeżdżą bez
    > większej usterki kolejne 20 lat.

    pozostaje sprawa wiarygodnosci przebiegu, ale to juz jak przy 'normalnych'
    a pewnie i lepiej bo po cholere oszczedzac przy takim aucie na robotach u
    janusza w stodole
    czy ahmeda.
    te auta raczej sa projektowane na dluzej.
    pan internet kiedys przewalal przez swoje trzewia art gdzie to Maybachem
    gosciu nabil milion.
    tchoche to bylo po aucie widac ale podobno w miare bezawaryjnie.
    mnie bardziej ciekawi pytanie jak bedzie sie zachowywac takie np ferrari po
    przelocie 300 000.
    Dojedzie to wogole do tylu? w jednym kawalku?
    tylko kto tyle wali w ferrari. No ale firma tez moze tak pomyslec i sie moze
    okazac ze te auta to
    nietrwale jak 126p....