  • 61. Data: 2015-08-05 08:02:29
    Temat: Re: Crash test starych aut
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-08-05 o 06:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik LEPEK g...@w...pl ...

    > Mnie tez.
    > O ile pojawia sie równiez poprzedni post.
    >
    > Ale ze wyswietlam tylko nowe, to nie zawsze tak jest.

    No, teraz rozumiem :)

    > Ty wyswietlasz wszystkie posty wstecz?
    > Iles set tysiecy?

    Nie, nie wszystkie, które są na serwerze. Tylko te z ostatnich 60 dni.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 62. Data: 2015-08-05 19:15:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]

    Mnie tez.
    O ile pojawia sie równiez poprzedni post.

    Ale ze wyswietlam tylko nowe, to nie zawsze tak jest.
    ---
    Mówię, dupiaty czytnik :-)

  • 63. Data: 2015-08-05 20:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LEPEK g...@w...pl ...

    > No, teraz rozumiem :)

    :)

    > Nie, nie wszystkie, które są na serwerze. Tylko te z ostatnich 60 dni.

    Tak tez mozna. :)
    Ale przyzwyczaiłem sie do "tylko nowe" i raczej tego nie zmienie.

  • 64. Data: 2015-08-05 21:38:16
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-08-03 o 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > Ale ja nie chce widziec starych postów!
    Ale będziesz miał wątki.

    > Jak chce wrocic do gory watku to nie mam z tym problemu.
    > Ale to sporadyczna sprawa.
    > Ogólnie po to jest cytowanie + oznaczanie odpowiedzi zeby nie było to
    > konieczne.

    > Dobrze ze mój o tym od x lat nie wie...
    Taaa, i pewnie dlatego się plujesz po grupach.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 65. Data: 2015-08-05 22:51:17
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Mówię, dupiaty czytnik :-)
    Nie tylko, użytkownik.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 66. Data: 2015-08-06 07:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > Nie tylko, użytkownik.

    O, jak miło.

  • 67. Data: 2015-08-06 07:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > Taaa, i pewnie dlatego się plujesz po grupach.

    Plujesz?
    Cos tam wczesniej pisałes o swoim wieku a wypowiadasz sie jakbys własnie
    gimnazjum zwiedzał... jako uczeń...

    Ja sie nie pluje tylko prosze o przestrzeganie ogólnie przyjetych i przez
    lata niepodwazanych zasad. Co w tym dziwnego?

  • 68. Data: 2015-08-06 16:49:48
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-08-06 o 07:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > Plujesz?
    A co nie? ustawiasz kogutka do pionu że ma zły czytnik,
    a to wina twoja że swojego nie potrafisz ustawić.

    > Cos tam wczesniej pisałes o swoim wieku a wypowiadasz sie jakbys własnie
    > gimnazjum zwiedzał... jako uczeń...
    Powiem prosto, gówniarz jesteś i tyle.

    > Ja sie nie pluje tylko prosze o przestrzeganie ogólnie przyjetych i przez
    > lata niepodwazanych zasad. Co w tym dziwnego?
    Inni nie mają problemów tylko ty,
    wracaj do szkoły bo tam twoje miejsce.

  • 69. Data: 2015-08-06 20:10:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]

    Ja sie nie pluje tylko prosze o przestrzeganie ogólnie przyjetych i przez
    lata niepodwazanych zasad. Co w tym dziwnego?
    Przestań p..ić bez związku.

  • 70. Data: 2015-08-06 21:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > A co nie? ustawiasz kogutka do pionu że ma zły czytnik,
    > a to wina twoja że swojego nie potrafisz ustawić.

    Ja do czytnika kogutka nic nie mam.
    Ja tylko zwracam uwage, ze kogutek tworzy posty niezgodne z przyjetymi
    zasadami! Cytowanie to jest przyjeta zasada, oznaczanie cytatów to jest
    zasada, wrotka to jest zasada, oznaczanie odpowiedzi dopiskiem "Re:" w
    tytule to jest zasada (pamietasz jak kiedys OE dopisywał Odp zamiast Re?)

    To nie jest mój problem, ze wybral taki czytnik, natomiast miło byłoby
    gdyby jego niedoróbki czy braki poprawiał recznie. Albo zmienił narzedzie.
    Byłby to wyraz szacunku dla czytających - oczywiście moim zdaniem.

    > Powiem prosto, gówniarz jesteś i tyle.

    cbdu.

    > Inni nie mają problemów tylko ty,

    To oczywiście nieprawa - re czy kogutki zwracano uwage wielokrotnie i
    robiło to wiele innych osób.

    > wracaj do szkoły bo tam twoje miejsce.

    Patrzac na Twój sposób wyrazania się - musiało cie wiele kosztowac aby nie
    napisać wprost: wypierdalaj...