  • Data: 2018-03-29 18:21:42
    Temat: Re: Czestotliwosc sieci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p9issb$ksl$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2018-03-29 o 10:14, J.F. pisze:

    >A pro po zmiany czasu.
    >Czy ktoś wie dlaczego politycy jak chcą z niej zrezygnować to zawsze
    >mówią o pozostawieniu czasu letniego a nie zimowego.
    >Jaki jest powód aby południe było o 13-ej a nie o 12-ej bo ja nie
    >widzę żadnego, a za 12-tą przemawia choćby to, że 12 jest u góry na
    >zegarku i metoda wyznaczania według Słońca kierunku północnego jest
    >jakby prostsza gdy południe o 12-ej a nie o 13-ej.

    A kiedy patrzyles jak wysoko jest Slonce, albo ustalales kierunek w/g
    slonca dokladnie ?

    Nie wiem jak Ty zyjesz, ale ja regularnie urzeduje do polnocy.
    Co oczywiscie powoduje, ze spie do poludnia ... no nie, trzeba wstawac
    przed osma.

    I latem ... w nocy palic swiatlo, a od 4 do 7 zaslaniac okna, zeby
    nie przeszkadzalo ?

    Zauwaz tez, ze nasza strefa czasowa rozchodzi sie az do Hiszpanii.
    Oni cala zime maja maja nasz "czas letni", a latem jeszcze gorzej.

    Nawiasem mowiac, to bylem kiedys nad morzem w okolicach Bremy, morze
    juz "polnocne",
    polnoc latem ... a ciagle cos widac. Taka nie calkiem czarna noc.

    Brema jest przesunieta raptem o pol godziny, wiec to raczej nie
    kwestia przesuniecia czasu ... i sie tak zastanawiam czy to nie jest
    jakis skutek odbicia swiatla od wód Atlantyku, a moze zalamania na
    krawedzi ... bo chyba nie miejskiej łuny.

    J.