  • Data: 2018-03-31 13:02:54
    Temat: Re: Czestotliwosc sieci
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5ab8ebbf$0$1009$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tylko wiesz, jesli to jest 3 s codziennie, to za dwa miesiace juz nie masz
    > wcale czasu, albo wachasz smrod z autobusu.

    Albo jeszcze lepiej, jak mnie najdzie przychodzić na styk, a autobusy,
    regularnie, spylają 2 minuty przed czasem. Przypadek z życia. Wtedy nawet
    smrodi "dizna" nie powącham.
    Ja sobie zdaję sprawę, że jeśli z tym nic nie zrobię, to obsuwy czasu się
    skumulują i skutem może być mało śmieszny.

    > Kwarc akurat ma zmiany dobrze rozpoznane - duzo zalezy od kierunku
    > wyciecia plytki z krysztalu.

    Chyba więcej, niż 4 osie cięcia, czy jakoś tak, nie pamiętam, która jest ta
    najlepsza, ale chyba i najdroższa.

    > Pewnie tak. Aczkolwiek calkowanie reczne moze byc upierdliwe :-)

    Cóż, czasem może nie być wyboru. Jak mi kiedyś wirus zaje...chał obie kopie
    FAT i katalog główny (jeszcze FAT16), to ręcznie wyliczałem (czasem
    kalkulator, ale nierzadko kartka i ołówek...), gdzie mam rozpołożyć dane,
    aby przywrócić sprawność systemu (20 tys. plików i miesiąc roboty po 8-10
    godzin dziennie, połowa plików odratowana). Rzeczą jasną jest, ze w takich
    przypadkach zdawanie się na programy naprawiające, to stuprocentowa
    katastrofa danych... Więc co... "całkowałem". W końcu kiedyś jedynym
    kalkulatorem był abakus i może jakieś tabele (bo może ktoś kiedyś policzył
    tam jakieś sinusy, czy logarytmy), a i tak potrafiły powstawać wiekopomne
    dzieła, chwała geniuszu i umysłu ludzkiego.
    Ja sam czasem, gdy np. potrzebuję wyszukać jakiś tekst, wolę niekiedy
    skrobnąć prosty programik w BASICu, gdzie zawrę dokładnie to, czego chcę,
    zamiast kombinowania z gotowymi programami...
    Więc będę robić upierdliwe, ale za to działać dokładnie tak, jak zamierzam
    :)

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...