    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Czułośc odbiorników telefonów komórkowych
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 22 Jul 2018 14:04:16 +0200

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 12:24:59 +0200, RadoslawF napisał(a):
> [...]
    słabo trochę z sygnałem sieci komórkowych. Samsungi - nie mają zasięgu w ogóle, albo
    sporadycznie jest jedna kreska, a "gupi" Alcatel OneTouch Pixi 3(3.5) ma 3 kreski z
    czterech możliwych - wszystkie próby przeprowadziłem z tą samą kartą SIM i w tym
    samym miejscu w domu. Więc zanim kupię jakiś telefon to chciałbym zwiedzić choćby
    jedną stronę www która ujmuje czułość odbiorników komórek. Napiszcie proszę jak ktoś
    zna taką stronę - proszę o adres w internecie.

    > Strony nie znam ale przed erą smartfonów niezłym wyznacznikiem było
    > czy zrywa rozmowę jak wejdziesz do windy. Część rwała połączenie,
    > część rwała dźwięk i traciła jakość a niektóre działały.

    Jest to jakis pomysl, tylko windy sa rozne. I wysokosc jest rozna, i
    zmienna.

    J.