  • Data: 2018-11-20 21:58:23
    Temat: Re: Czy czyste plyty CD / DVD sie starzeja ?
    Od: the_foe <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy obecnej gęstości zapisu włączając to bit flips i podobne?
    >
    > https://www.reddit.com/r/askscience/comments/1dxq7b/
    what_is_the_lifespan_of_data_on_a_hard_drive_if/
    > "The industry standard for bit lifetime is 10 years. That means that on
    > average, a bit will take 10 years to randomly flip from a 0 to a 1."

    jak to na reddicie - 80% to kompletne bajki i bzdury. Przecież kiedy
    dysk jest odczytywany tylko to powierzchnia jest demagnetyzowana
    szybciej niż kiedy się go nie używa. Wg tej teorii to mój HDD już dawno
    powinien zapaść pod "corrupted data". Prawda jest inna
    https://superuser.com/questions/284427/how-much-time
    -until-an-unused-hard-drive-loses-its-data

    --
    @foe_pl