    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy istnieje możliwość fotografowania rzeczywistości?
    Date: Sat, 30 Mar 2019 16:59:28 +0100
    <q6rpef$pl8$1@node2.news.atman.pl> <m...@p...waw.pl>
    <q7efvk$gi2$1@node1.news.atman.pl>
    <5c9e0f13$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7m7i9$6oo$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@4...net>

    W dniu 2019-03-30 o 16:39, J.F. pisze:

    > Moze chmury byly slabe :-)

    Właśnie sprawdziłem w instrukcji: matryca faktycznie nie była
    kompatybilna z tą konkretną chmurą, która akurat wtedy wisiała tam :-D

    > Ale to nie jest jakies ekstremum - w koncu doswietlone z 4 stron.
    >
    > tylko jakos tak oko w jasnym otoczeniu jakby traci na czulosci.

    Ale o rząd wielkości mniej niż matryca. I o tym mowa. Jeśli powrócimy do
    opisywanego przeze mnie problemu zamiast eskalować warunki, to problem
    staje się wyraźny.

    > A daj jakiegos raw ...

    Proszę bardzo.

    https://drive.google.com/file/d/1L0JQ7pQFCZzaWOFKw75
    l1KgWeGQi4R3r/view?usp=sharing

    Stałem przy tym oknie. Jego ramę widziałem zupełnie jasno gdy wzrok
    skupiałem na tym, co za oknem. A w ARW tymczasem rama jest głęboko w
    czerniach, w mocno nieliniowym obszarze matrycy. Tradycyjne, suwaczkowe
    podejście coś tam wyciągnie z czerni, ale będzie to marnej jakości
    reprodukcja.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek