  • Data: 2019-11-11 00:16:24
    Temat: Re: Czy jest sens i9 ?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-11-09, Uncle Pete <4...@g...com> wrote:
    > O, a to ciekawe, napisz coś więcej. Zajmuję się fotografią trójwymiarową
    > (z wyświetlaniem na projektorze i aktywnymi okularami 3D), co do filmów
    > - na razie tylko zastanawiam się jak do tego się zabrać, ale nie wiem
    > jeszcze, jak to rozwiązać sprzętowo, wszak jestem tylko amatorem, więc
    > raczej nie mam nieograniczonego budżetu. Czy złożyć coś dedykowanego,
    > np. na dwóch aparatach fotograficznych czy kamerkach sportowych (ale te
    > mają na mój gust zbyt szeroki kąt i są kiepskie przy słabym
    > oświetleniu), czy zdobyć coś dedykowanego. Fujifilm 3D W3 okazał się
> [...]

    Obawiam sie, że nie powiem Ci nic ciekawego. Bawie się tym na potrzeby
    własnej fotografii rodzinnej. W pewnym momencie pomyslałem sobie, że
    fajnie by było mieć taki rodzaj pamiątek, w międzyczasie technologia
    rozkwitła i rynkowo zdechła. Co ciekawe nie widać tego zdychania w BD 3D
    - tzn. nie że jest jakiś rozkwit, ale cały czas wychodzą nowe tytuły,
    aktualnych produkcji.

    Mam ww. W3 i zgadzam się z osądem. Zdjęcia da się jeszcze oglądać, ale
    filmy to katastrofa. Ze 2 lata temu udało mi się nabyć nowiutkie
    HDR-TD10 i to za pół ceny. Jakość jest mocno taka-se, ale efekt, mimo
    dość wąsko rozstawionych oczek jest jak na moje potrzeby ok. Niestety
    nie załapałem się na 3D TV jak jeszcze mozna było kupic*, ale mam Optomę
    HD142X, z której jestem w sumie zadowolony.

    A te rózne nakładki na/za obiektyw, które mozna było jakiś czas temu
    dostac, to coś są warte?

    *) po rozsądnej cenie

    --
    Marcin