  • Data: 2018-04-16 16:05:26
    Temat: Re: Czy komputery pomagają?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2018 22:52:32 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Ponoc mozna.
    > Ja tylko drżę, co bedzie, jak sie pogubi w tym co kto poprawił :-)

    > Cos tam znajdzie, ale:
    > -instalator taki wielki, a help w internecie. Spisek jakis, zebym w
    > samolocie nie mogl popracowac ?
    > -znajdzie, ale gdzie to w menu to nie powie. I nadal bede tak samo
    > glupi :-)

    W samolocie jest internet. Wolałbym żeby był tańszy, ale idzie żyć. Gorzej jak się
    leci jednym ciągiem nad pojebanymi państwami, bo one potrafią zakazać liniom
    lotniczym udostępnianie internetu nad ich terytorium, jeśli nie jest filtrowany przez
    rząd tam na dole. Zdarza mi się czasem śmigać ICN-DXB większość lotu nad takimi
    shitholami. I nie pointernetujesz!