  • 11. Data: 2012-12-12 00:20:40
    Temat: Re: Czy ktoś ma doświadczenie z felgami strukturalnymi?
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:1knrivtc7virh.dlg@rower.power.pl...

    > Wszystkie.

    Aluminiowe wolniej.

    sz

  • 12. Data: 2012-12-18 08:51:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-12-11 18:34, *Jan45* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Zachęta do takich felg to niższa cena, a dla obawiających
    > się, że im ukradną kołpaki, jest to zmniejszenie obaw.
    > Bo te kołpaki zakrywające felgi strukturalne są za bardzo
    > podobne do felg aluminiowych i złodzieje postrzegają je
    > tak jak przykręcone aluminiowe właśnie.
    >
    > To jest deklaracja sprzedawcy i moje domysły. A jak jest
    > w rzeczywistości? Mnie dwukrotnie skradziono kołpaki
    > z felg stalowych zwyczajnych. A jak jest z tymi strukturalnymi?
    > Czy złodzieje całkiem je sobie odpuszczają?

    Od 5,5 roku jeżdżę z felgami strukturalnymi - najpierw w Vectrze, teraz
    w Insigni - wrażenia tylko pozytywne. Wygląd (zwłaszcza tych w Vectrze)
    jak aluminiowych, a wytrzymałość stalowych. Alusy w Astrze po 4 latach
    nie wyglądały najlepiej (w sporej części z powodu wypadku) -
    strukturalne ciągle jak nowe :)
    Ze złodziejami nie miałem problemu i oby tak zostało :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2012-12-18 11:44:46
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-11 18:34, Jan45 pisze:

    > Bo te kołpaki zakrywające felgi strukturalne są za bardzo
    > podobne do felg aluminiowych i złodzieje postrzegają je
    > tak jak przykręcone aluminiowe właśnie.

    Postrzegają je jako coś przykręconego śrubami.

    Nie wiem czy złodzieje rozróżniają strukturalne od stalowych, jeśli tak,
    to nawet lepiej bo strukturalne są zwykle tańsze (więc mniej ponętne).

    > z felg stalowych zwyczajnych. A jak jest z tymi strukturalnymi?
    > Czy złodzieje całkiem je sobie odpuszczają?

    Ci co polują tylko na kołpaki pewnie tak; tym którzy kradną całe koła
    raczej nie zrobi to specjalnej różnicy.

  • 14. Data: 2012-12-18 11:45:48
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Nie wiem czy złodzieje rozróżniają strukturalne od stalowych, jeśli tak,

    heh, miało być: od aluminiowych