  • Data: 2019-04-25 22:38:57
    Temat: Re: Czy minimalizacja plików JS/CSS jest jeszcze "w modzie"?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-24 o 00:11, Borys Pogoreło pisze:

    > Super, tylko te cyferki to mają znaczenie jak sobie film ściągasz i
    > wysycasz łącze. Transmisja HTTP/1 (do tego opakowana w SSL/TLS) działa
    > "nieco" inaczej.

    Chwila, ale ja podaję rzeczywiste dane, gdzie złącza nie wysycam, jest
    ssl. To są rzeczywiste timingi dokonane przez narzędzia deweloperskie w
    Chrome. Nie wyssałem sobie tego z palca.

    > Gratuluję. A Ferrari ma do setki 3 sekundy.

    Jak zwykle podteksty u Ciebie są ważniejsze od treści. Jeśli da się coś
    podkręcić / przekręcić / nadinterpretować, to nie omieszkasz tego
    dokonać. Ehhh...
    Podałem prędkość łącza aby można było zrelatywizować podane przeze mnie
    czasy jakoś, o ile się da.

    > Może jednak sprawdź, jaka to jest faktycznie różnica?

    Podasz mi dane dostępu FTP do serwera wp.pl? :-D

    Wątek utworzyłem, bo różnice jakie obserwuję we własnych projektach są
    pomijalnie małe.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek