  • Data: 2019-04-25 23:00:10
    Temat: Re: Czy minimalizacja plików JS/CSS jest jeszcze "w modzie"?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Apr 2019 22:38:57 +0200, Marek S napisał(a):

    > Chwila, ale ja podaję rzeczywiste dane, gdzie złącza nie wysycam, jest
    > ssl. To są rzeczywiste timingi dokonane przez narzędzia deweloperskie w
    > Chrome. Nie wyssałem sobie tego z palca.

    Z pustym czy wypełnionym cache? Z nawiązaną sesją TLS czy przed negocjacją?
    Na HTTP/1.1 czy HTTP/2? Z adresem w cache DNS czy bez? Treść strony mieści
    się w jednej ramce TCP czy nie? Druga strona omija limit jednoczesnych
    połączeń HTTP/1.1 czy nie? Uwzględniłeś to w swoich pomiarach?

    > Podałem prędkość łącza aby można było zrelatywizować podane przeze mnie
    > czasy jakoś, o ile się da.

    Da się, napisać analogię do Ferrari. Bo to ma się nijak do łącz, z których
    korzysta większość użytkowników. Mam nadzieje, że prędkości przetwarzania
    skryptów nie testujesz dodatkowo na jakimś i9?

    > Podasz mi dane dostępu FTP do serwera wp.pl? :-D

    Wystarczy wziąć przykład jednego z najpopularniejszych kawałków kodu w
    sieci:

    https://code.jquery.com/jquery-3.4.0.js
    https://code.jquery.com/jquery-3.4.0.min.js

    --