  • Data: 2009-03-20 22:33:52
    Temat: Re: Czy monitor moze byc zbyt duzy ?
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 22:33:31 +0100, Michal Bien napisał(a):

    > OK, ale argument ilościowy jest taki sobie, bo z tych oglądających
    > filmy na komputerze z 70% ogląda również
    > yyyy-zzzz-CAM-korean_hardsub_nic_nie_widac_ale_3_mie
    siace_przed_premiera.rmvb
    > ;)
    >
    > Dobrych filmów kręci się teraz na tyle mało, że IMHO szkoda psuć sobie
    > przyjemność oglądając je na komputerze.

    > Nie nic specjalnie cichego. Zresztą "zbieranina" upgrade 3 kolejnych
    > HDD i CPU/GPU chłodzonych do obliczeń rozproszonych nie mogą być
    > specjalnie ciche. Inna sprawa, że nie lubię oglądania filmów z komputera
    > nawet na wyciszonych zestawach - poza trailerami 1080p (do przeżycia, bo
    > to 2-3 min, a nie siedzenie 1,5-2,5h w niewygodnej do oglądania pozycji)
    > nawet nie pamiętam kiedy coś ostatnio w ten sposób oglądałem.

    Jednak myślę, że "hałas" z "mojej" konfiguracji zupełnie by Ci nie
    przeszkadzał.
    Niech każdy ogląda sobie filmy na czym chce. Mi chodziło o obalenie
    stereotypu, że bardzo cichy komputer musi mieć pasywny zasiacz, dyski SSD i
    kosztować majątek. Oczywiście od pewnego stopnia wymagań co do ciszy nie da
    się tego uniknąć, ale to już trzeba być ekscentrykiem ;)

    --
    GLaF