  • Data: 2018-11-04 17:11:01
    Temat: Re: Czy taka okazja?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Mam taki prywatny uraz do przeciekających samochodów.
    > Jak go nie ma to nie ma problemu.
    >
    > No chyba że jakiś kretyn przewierci dach jak to na yt widziałem :)

    Ja mam VW z szyberdachem ale dach nie przeciekał.
    Co nie znaczy ze nie brał wody do kabiny innymi drogami: pęknięte
    plastikowe podszybie prowadziło wodę przez wlot dmuchawy. Oraz lewe i prawe
    przednie drzwi: woda ciekła po szybie na blachę wewnętrzną drzwi i przez
    sparciałą uszczelkę ciekło pod dywaniki i kałuża się robiła.
    Jak sam widzisz brak szyberdachu to żaden gwarant suchego wnętrza,
    przynajmniej w parchatym VW :-)