  • Data: 2019-02-07 03:49:07
    Temat: Re: Czy warto produkować coś w Polsce dzisiaj
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 lutego 2019 09:39:15 UTC+9 użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > Kiedyś sobie naiwnie myślałem, że takie duże firmy to od razu pozwą jak
    > tylko uprawdopodobnią naruszenie, a tu wcale że nie. W sumie jest w tym
    > sporo logiki. Raz, że trzyma się coś na wypadek, gdyby się samemu
    > naruszyło, dwa, że produkcja u naruszającego hula i ewentualne szkody
    > rosną (ale nie aż tak bardzo aby zagrozić własnemu produktowi).
    >
    > To jest w ogóle ciekawy temat, ale niestety z oczywistych powodów trudno
    > o rzetelne informacje, a pewnie czytałoby się to wszystko jak dobry kryminał.

    Ja znam osobiście przypadki cichego przejęcia firmy piratującej przez duże korpo.
    Strona internetowa się nie zmienia, przekaz do mediów/biznesu wciąż ten sam (ścigamy
    ich bez ustanku), ale przyda się alternatywne źródło np. części zapasowych do naszych
    urządzeń za pół ceny niż z naszych starych fabryk gdzie nikomu się już nie chce
    obniżać kosztów i podnosić jakości, tylko się wszyscy wygrubasili i uzwiązkowili.