  • Data: 2019-02-07 01:39:14
    Temat: Re: Czy warto produkować coś w Polsce dzisiaj
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-06, Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:
    > Nie, na produkcie. W świecie jest wiele takich produktów które
    > oryginalny wynalazca produkuje na swoją małą skalę, tak żeby mieć z
    > czego żyć. A jednocześnie wielkie firmy się sądzą między sobą o
    > miliardy w tym samym temacie. Jego nie mogą ruszyć, ani nie chcą, bo
    > po co. Podobno w farmakologii są jakieś klasyczne przykłady, choć ja
    > jestem z innej bajki, nie znam szczegółów. Zresztą może to urban
    > legend...

    Kiedyś sobie naiwnie myślałem, że takie duże firmy to od razu pozwą jak
    tylko uprawdopodobnią naruszenie, a tu wcale że nie. W sumie jest w tym
    sporo logiki. Raz, że trzyma się coś na wypadek, gdyby się samemu
    naruszyło, dwa, że produkcja u naruszającego hula i ewentualne szkody
    rosną (ale nie aż tak bardzo aby zagrozić własnemu produktowi).

    To jest w ogóle ciekawy temat, ale niestety z oczywistych powodów trudno
    o rzetelne informacje, a pewnie czytałoby się to wszystko jak dobry kryminał.

    --
    Marcin