  • Data: 2017-10-19 17:41:47
    Temat: Re: Czym czyścić tworzywa sztuczne stosowane w elektronice?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-19 o 12:46, Adam pisze:

    > Marku, zanim Ci odpowiem, to trochę złośliwie zadam pytanie retoryczne:
    > kto normalny szuka informacji na Interii?

    Późna pora była - tylko to mam na swoje usprawiedliwienie :-D

    > Środków czyszczących jest multum, u dystrybutorów wyskakuje mi w tej
    > chwili dostępnych kilkadziesiąt pozycji.
    > Kilka przykładów:

    Ja wiem, że jest tego mnóstwo. Sęk w tym, że sam użyłem środków
    czyszczących. Wolałbym uniknąć niespodzianek, które, jak się okazało,
    ujawniają swoje destrukcyjne właściwości po dłuższym czasie. A tego
    wolałbym uniknąć.

    No i teraz moje pytanie brzmi: czy ta piękna lista środków daje mi
    gwarancję nie zniszczenia kolejnej klawiatury? Większość z nich w nazwie
    ma LCD. Nie wiem jak to się ma do "gumowanych" elementów plastikowych. A
    jestem pełen obaw. Mam środek do LCD, od lat go stosuję. Ale bałbym się
    cokolwiek innego nim umyć mając na uwadze moje wspomniane doświadczenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek